Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het is afgelopenMet de lieve marBekijk het mar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Op je laatse zin na ben ik het met je eens.Ik voel me happy zo.Ik moet alleen nog wat dingen voor mijn nabestaanden regelen.Wing: je bent wél cynisch.....Ik vind het namelijk géén ONZIN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Marjo wat is er nu precies want ik begrijp het niet.Kan ook per pb natuurlijk als het om mij gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Woman: ik benijd je.Ben bang dat je dit niet leest.Jij gaat jouw gang en ... das goed.En dat kom je melden na al je eigen inspanningen van weleer. Welnu , dat geeft hoop. Je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Te laatHet is allemaaleigenbelangThat's okeeEnjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Tóch.........het is hoe precies je kijken wilt.Ik zie mezelf wel als gebarsten, als kwetsbaar.Heb daar rekening mee te houden.Snap ook wel dat oude gedachten dat in stand kunnen houden.De bron- mijn ziel voel ik wel.Helaas als ik drink voel ik m momenteel beter.Da's wat anders dan....Ik snap jou wel hoor, trouwensMaar ja. waar gaat het over...Als het over eenvoud ging lag ik al in mijn nestje tegen mijn liefje aan (die is ook nog bezig boven)en dan .... nee, iets in me wil die eenvoud niet en is op zijn hoede.Ik hanteer het vergrootglas nog teveel... (ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En let welDit heb ik nognooit eerder zo gezienExcept by meIt's meDe mzzl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Maar natuurlijk is het eigenbelang Marjo. (veel zo niet alles)Ik begrijp alleen niet waar je op doelt precies.Stel een vraag, zég het gewoon wat je dwars zit. Nu wordt het gissen.Da's raar en onvolwassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 De bron..Ik zing eenliedjeEn dans erbijLove you allMuch!Woman I snapin a matter...Been there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het lijktalsof ik aanvalDat is niet zoIk omarmAs usualWhat else? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Marjo, betrek je iets op jezelf nu?Wat miss niet zou hoeven?Denk erover.Ik zelf zie niet waarom je nu verbolgen bent of...?Ga niet uitwaaieren nu.Blijf even bij waar het om ging en probeer dat terug te halen als het weg raakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ik ben niet deweg kwijt geraaktNooit, nix, neverWelke weg?You talking to me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Er valt niets te zienDe dood...Is hetzelfdeAlleen, hier is het gevuldMee eens, leuk of nietRubbish! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 No more drama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Kijk, de toegang tot de medefrummers is hersteldWingliIk heb je gedachten over Deepakgelezen. Het is grappig, dezelfde tekstheb ik een tijd terug geschreven.Toen had ik het over die mallerdEckhart Tolle. Gelijke strekking.Over surro-goeroes die hun vageinfluisteringen verkopen als ware het volkomen nieuwe ideeën.Met vooral de bedoeling zichzelf te verrijken. Opium wil het volk, opium zal het krijgenDat ik het boek van Deepak et. alheb aangeschaft heb ik gedaanop aanraden van Houtje, toch niet de eerste de beste. Ik sta overal voor open en bensceptisch tegelijk. Natuurlijk, het is meer van hetzelfde , een nieuwe verpakking om een oude kast.Ik ga het lezen en zal er wat van vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 MArjoBOE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het is goed,Wing dank je.Je hoeft niet zó op je punt te blijven als ik zeg dat ik je begrijp, maar okee, ik denk nog even door in this monkeymind...its my proces. Toch klinkt het ook aanvallend, en dat zou niet moeten......Mar idem.Ik wil het snappen. Dus please hanteer de taal zoals we die hebben meegekregen en allen snappen.Ga niet boven mij staan! Oke?? Vaagheid kan dat ook veroorzaken!Nogmaals: antwoorden op vragen kunnen maken dat er begrip ontstaat.Ik raak nu zelf de weg kwijt...Mar, ik denk dat je het lastig vind om direct te antwoorden. Als je begrip wilt is het handig om je begrijpelijk te maken.Dat is voor hoe ik nu ff denk.Ik ga slapen nu. Dit was de discussie wel denk ik voor mij. En ik geef dingen prijs waarin ik me kwetsbaar voel. In ronde Nederlandse taal!Iemand vandaag zei dat ook: als het je niet bevalt dan moet je niet op me reageren.Zo denk ik nu ook: reageer duidelijk: of NIET.Welterusten. Slaap lekker fooks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 De bivak is ten eindeJuli maand is werkmaanddat zal me leren,lekkerSchrik AlfKus op de mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Eventueel AlfIt's no hard thingGelezen? Alles bijnaHad ik het maar nooitgedaan..Het was niet nodig!Zoals wel meer dingenMaar dus toch..Jegh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik mis nu toch een werkelijk contact Mar.Het gaat zweven en ik snap er niks van.Ik heb gewoon contact nodig. Zo simpel.Ja, dat ben ik hoor, voetjes op de vloer.Onthechten... tot op zekere hoogte.Waarde, wat is van waarde? Nogmaals: trusten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik weet het ook niet WingliMen weet het pasals men zich er in heeft verdiept.De zonsondergang is ook al vele malen geschilderd en tochweer zo verschillend, ondanks dat de zon niet is veranderd noch haar opkomst.MarjoVannacht liep je hard weg toen ik verscheen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Jet: ook voor jou welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Als het moetHak ik je kop eraf!In het algemeendus pas op So do ITsé tsé hush!Opletten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Onthechten Cathy...Dat heb ik vandaag gedaan samen met de kno -artsHij trok aan het kortste eindik was de draad kwijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 CATHYWELTERUSTEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden