fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoe ik met mijnkinderen praat is hetzelfde als hoeik met mij praatHet went GenietIk hou van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Lieve mensen ik ga op bed.Fijne nacht gewenst en tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Slaap lekker Fransje. Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wees de juisteregisseur FleurLaat hetHet is okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=B4rod977sy8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dag meis, sweet dreams en slaap zacht. Zie je morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dank je WingI carry the sword Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wist ik tochAllang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Verliedf jaZeker!Ik ben op mijHet levenOp jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Satsang?Wâldsang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Diepe buigingEn een dansje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoe moet de vereniging van de Heiligen worden gekend?Daar, de Naam van de Enige Heer wordt gezongen.De Enige Naam is de Wil van GodOh Nanak, de Ware Goeroe heeft mij dit begrip gegeven.Siree Raag Mahala 1, 71, Guru Granth Sahib: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ga afsluiten. Vind het niet zo prettig dat mensen hier drinkend op het forum komen en dat ook nog eens verlekkerd aankondigen. Voel me dan niet veilig. Wordt een beetje lastig voor de mensen die trek hebben. Prima als je drinkt, maar niet hier en hou je mond erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fijn!Ik ben kleinNeem met weinig genoegenIk zei toch een klein dansjeOf was ik weer te uitbundig?Woman! Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nou nee, ik heb hier wel eens vaker het gevoel gehad dat ik in een kwebbelende kroeg zat. Als je drink ga dan ergens anders kletsen, maar toch niet op een forum waar mensen proberen van de alcohol af te blijven ?Sorry hoor, maar als ik vorig jaar dronk kwam ik echt niet op het forum hoor. 1x gebeurd geloof ik en dat heb ik meteen geweten. Vind het gewoon niet ok voor mensen die helemaal nooit meer kunnen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wel ok Marjo. Ben weer eens met gordijnen bezig geweest. Begint beetje neurotische tik te worden. Misschien moet ik maar in een gordijnenwinkel gaan werken ofzo.....pffffDoos slagroomsoesjes leeggegeten over de avond. Had dus trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hee WomanPas op hoorLaat je de kop..Joe knowJe bent lief!I talk the sameMust go nowMust cry nowDat is okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wing let it go!Je bent zo goed!Precies goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Het weekend blijft gewoon zeuren bij mij. Wat een gedoe elke week weer. En natuurlijk ben ik morgenochtend blij dat ik niet gedronken heb, en ook de dagen erna dat ik niet ziek ben van een kater. maar elk weekend weer, hoe overleef ik zonder drank. Het is geen greintje minder geworden in die 8 maanden. Daar baal ik van. En dan wil ik hier mn veilige honk hebben, you know.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Woman Jij bentje veilige honkDit is geinig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden