will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Everybody loses ?Waarom er dan aan beginnen ?Het wringt vanbinnen.Heb zoveel fouten gemaakt, beyondpayback time has comede toekomst maakt me angstig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Je onderschrift raakt meonzekere toekomstniet aan denkenik ga mijn hoofd neerleggende opportuniteit doet zich voorhad ik maar een off switchhet ga je goed marjohet was verhelderendmag gezegd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik wou nog wat zeggen..Maar het is wel goedBijvoorbaat gewistEr valt niets te beginnenYou'll be fine Will! GF! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ..Over de draakdie de schat bewaaktIk kon het niet laten Daar moet je zijn..Onderschrift isphrase uit tekstvan Thé Lau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 BRUIDWees niet bang voor de geesten van de nachtwees niet bang voor jouw lot dat wenkt en wachtwees niet bang voor de duivel die je geest met gif versnijdtwees niet bang voor je innerlijke tegenstrijdigheidWees niet bang, iedereen wordt weggezetwees niet bang om te branden in je bedwees niet bang voor jezelf en niet voor mijwees niet bang, wees bereidTrek me bij je binnendrijf me nu niet uitlaat mij mezelf herwinnenin de armen van mijn bruidWees niet bang, dat gevangen in het lichtje ware aard niet mooi zal lijkenin een transparant gezichtWees niet bang om te gaan stervenzonder ooit te zijn gekustwees niet bang, wees gerustWees niet bang, want de grap is zwart en grootwij zijn meer bang van de liefdedan we bang zijn van de dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Er was eens een bandMet als zanger de zingende zaagEn hij zong vanuithet diepst van zijn hart:Hee hee..What can I sayZat ook een hartverscheurendegitaarsolo in trouwensOf ga ik nu te verNah ja..Will!Hush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Marjo houdt opZe wenst Wil rijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden