Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Trusten Blondie, rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie,ik zie niemand vervelend doen.je reageert even te heftigterwijl iedereeen zegt "denk eerst aan jezelf"laat het maar even bezinkengoed slapen en uitrustendan kan je morgen op je gemak teruglezen en evalueren wat er allemaal mis is gegaan vandaagdat gaat beter met een fris hoofd, niet eentje die al de hele dag gebraden is door de hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 HannahOver vanmiddagIk had eea wellichtwat tactvoller kunnenzeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Maar desalniettemin:Happy birthday to da Pip!Hannah: gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 die kant zal altijd hetzelfde blijven spudmaar het blijft toch een verschil of je met 30 mensen praat of 100!maar verder heeft het helemaal niets met het forum te makenmeer met mijzelf, de veranderingen zijn goedik wil ze alleen niet maar goed, nog steeds niet verteld hoe het met jou is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 begrijp ik het goed hannah??is u jarig vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieve mensen ik ga douchen en dan naar bed.Ik wens jullie allemaal een fijne nacht, trusten voor straks.Liefs van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Overigens lekt mn dak dus nog wel, maar ik heb nu een huub huub huub barbatruuk uitgevonden om het voorlopig goed op te vangen. Dus klein stapje verder x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hannah, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 :moon: Lang zal ze leve, lang zal ze leven :moon: er is er één jarig maar dat ziet u niet vandaar dit liedgefeliciflapsteert hannah!!!een doosje geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Spud : ken je niet, maar een smile op mn face bij dat nummer, draai het ook vrij vaak... Monty python, life of brain !!! Tas : Ik ga slapen nu, althans proberen met die warme nachten... nu al 3 nachten niet of nauwelijks geslapen, dus kan heel goed dat ik wat hyper ben... En wat heftig reageer nu !!!Hannah : wilde je echt niet afstoten hoor, maar ben nu wel even wat gevoelig voor oordelen over Bor... Misschien daar eens aan gaan werken aan mn zorgzame natuur... En nu slapen ... grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ach jaDe zorgzamenZorgendenEn bezorgden...Let's party!!!Voor die leeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie,slaap lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hallo, diegene die nog wakker zijn.Ben deze week niet veel op het forum, ben nogal druk.Dochter is afgelopen vrijdag getrouwd, het was een prachtige dag al was het smoor en smoorheet.Dus neem me niet kwalijk maar door vakantie en drukte de afgelopen week geen tijd gehad voor het forum en ook niet op de hoogte van jullie lief en leed.Voelt trouwens niet goed....was altijd nogal erg begaan met jullie en in een tijd van een paar weken weet je niks meer....raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 hoi emmaroosals eerste gefeliciteerd met je dochteren natuurlijk je nieuwe officiele zoonverder is het hier net GTST hoorje mist een maand en binnen twee uur ben je helemaal op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Droom zelf ook mooi Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Je was erbij EmmaFijn van je te horenEn dat de bruiloftgoed was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Trust PipWing, dat brengtme een dubieus gevoelMaar ik zie het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hey Marjo en Tas, bedankt zeg voor de felicitaties.Hoe is het mt jullie? en Marjo, hoe vond je het boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Binnen twee uur op de hoogte Tas, hahaa, nou das knap!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Het boek is okee EmDank je welBen op de helftRustig aanWil met boeken vaak te snel..Vergeten is eengoeie zaak Onthouden ook Het gaat en komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Niet terug lezen!gewoon bekijken wat er voorbij komten alles wat je na 2 uur niet weetwas niet belangrijk genoeg omdat later te herhalenklaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ik schrik van de tijd!ik ga ook proberen om mijn lichaam ten ruste te leggenen anders?tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 HahahaSoms doet ze datGaat ze zich verstoppenAf en toe dr koppie om een hoekie, kijken of ik er al aankomEn als ik er ben bespringt ze me zg. luid grommend met een big smileVindt ze leuk Ik ook Mn Zowietje xxNu afsluiten, dahag xxSlaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goed zo Marjo, mooi dat je zo bezig bent, doe maar rustig aan.Tas, je hebt helemaal gelijk joh, ik maak me er ook niet al te druk over maar vind het gewoon jammer dat ik niks meer weet, ach nou jaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden