smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi, ik kom even dag zeggen.Werk veel de komende tijd (dat houdt me bij de A vandaan) en ben er dus even niet zo geregeld.Lees af en toe wel mee natuurlijk....Ik heb een pesthekel aan onweer en lawaai en geknetter!!! Tikje bang.Het begint hier nu ook heel zachtjes te rommelen....Slapenstijd... bakkie thee nog en nog eventjes buiten zitten.Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Begint het bij jou te rommelen Cath? Hoe kan dat nou? Hier nog niks.Slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goedenavond allen. Het heeft hier net even flink geregend. We hebben met alle buurtjes, zo'n 10 bij elkaar lekker de conga door de regen gedaan.. mmm lekker afgekoeld nu. Alles goed met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 YIHAAAAAAA!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goed luustern wicht, en zelfs de 1e flitsen...brrrrik ben weg hoor, heb er niks mee en morgen moet ik er al vroeg weer uit.Alles goed Mup?Ik lees je antwoord graag nog, maar dan later, okay?doedoei!! (wégwezen, oren en ogen dicht!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Zal ik er iets over zeggen?Ja, kan het uiteindelijk toch niet laten.Dit is een forum. D&D lijkt op een huiskamer maar je ziet niet echt wie achter zn pc zit. Men loopt in en uit.Dat gedoe van vragen om antwoorden etc. ik vind het nogal dwingend allemaal. Wanneer ik ingelogd ben zit ik niet de hele tijd achter mn toetsenbord. Ik hang ondertussen de was op, of doe een poep en plas of ga even grasmaaien. Neem altijd maar aan dat anderen dat ook doen.Eisen dat iemand ingelogd blijft of onmiddelijk antwoordt omdat je een vraag gesteld hebt is vrij zinloos lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goedenacht allen,Jee , wat een weer hier.........heb de ramen en deuren maar dicht gedaan anders regent het zelfs op mijn laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja hoor Cath, alles is redelijk onder controle hier. Ik heb mn goeie en minder goede momenten. Maar nu geniet ik van mn vakantie. Ruim 3 weken nog.En ik heur nog niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Marjo, Yihaaaa, ook zulk lekker weer bij jou?Wlehhhh dikke flits, ik hou niet zo van onweer............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 right Wing, dus dan maar geen interesse voor een ander dan mezelf...???Sorry, zo ben ik niet ingesteld en zou dat ook niet willen...Of begrijp ik je nu verkeerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ha Fransje. Ook niet zo heldhaftig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nee Mupke, niet wat onweer betreft.Ik wacht wel tot het wat afzakt, kan ik dan onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Vroeger werden we uit bed gehaald als het noodweer was........Kregen we thee met koekjes, had wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Gek maar ik vind onweer heerlijk als ik in mn bed lig. Dat zal dan wel mijn veiligste plek zijn gevoelsmatig.Onweer overdag? Je krijgt me met geen 10 paarden de deur uit. En alleen al de aanblik van die aanstormende grauwe, dreigende lucht. Brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Spud,hier weinig nieuws onder de zonen het schippertje?die laat ik lekker zichzelf schipperenkreeg wel de vraag of ik mee wildemaar............laat maar..............gaan we weer op het wippen of minnen verhaal komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ohhh, nu snap ik waar Cath het net over had. Het is in de buurt idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik kan het, ik kan het, ik kan hetIk ben het, ik ben het, ik ben hetIk hou van alles, alles, alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Er is niet, niets, nietsOm bang voor te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ben wel enigszins teleurgesteld in de reacties ...Ten eerste Hannah : oordeel niet voor je een ander kent !!!Vind het een beetje zwak om nu te gaan oordelen over Bor en haar problemen...Als ze er niet is... Vandaar dat ik het vrij neutraal hield. Duidelijk mn bericht naar Bor, niet voor iemand anders bedoeld !!! Ten tweede : Wing, zei het al eerder tegen je... waar is het medeleven/mededogen...Moet ik mezelf dan compleet voorop stellen, sorry dat kan en wil ik ook niet !!!En nu nadenken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Marjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie,interesse en aandacht voor de ander is goedhet wordt wat anders als jij je emoties gaat ophangen aan een ander.je raakt er door gefrustreertje geeft zelf aan dat je er bijna door zou gaan drinkendan ben je meer bezig met de ander en niet met jezelfbuitenom dat je jezelf vergeetleg je ook wel een zware taak bij de ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik doe niet eensmijn best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondie, ik lees net in het Pactdraadje. Nu ga je drinken omdat Bor geen antwoord gegeven heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ja jeetje, kom dan eens binnenvallen op de ochtend mijn leventje op zich is hetzelfdemijn gevoels en belevingswereld maken op dit moment een crisis meeverder zit ik nog erg in de weigerhouding mbt het forumwil eigenlijk nooit veranderen, wil alles hetzelfde, lekker bekend en veiligmaar het forum verandert, wordt groot en beroemd, veel nieuwe mensen en nog veel meer meningen en persoontjes ansich.maakt me onzeker en twijfelachtig en toch kan ik het niet missenach, nog steeds een puinzooi maar nu bewustlachmasker in de buurt houden en huppelen maaren bij jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Mupke, wing etc... : ja en nee !!! Drink nu 1 flesje bier, ja !!!Vecht al de hele dag tegen de gremlins en nu ook wel wat moegestreden... Maar daarnaast helpen mn zorgen me ook niet... Niet alleen om Bor hoor (sorry Bor) maar ook over van alles wat hier in mn leven plaatsvind..Soms gewoon moegestreden en dan die druppel... Kids die contnu ruzie hebben, ouders die me niet begrijpen, etc...Ach, ik hou nu op !!! Tijd voor bed... Vind dat ik het met eentje nog redelijk binnen de perken heb weten te houden...Morgen gaan we er weer voor !!! Aan de jip en janneke champagne.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tas, thnx hier heb ik wat aan en wing ook...Nu mn mandje in... kids en dogs staan al vroeg op deochtend te springen van vreugde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden