Spring naar bijdragen

10 juli 2008


Aanbevolen berichten

Nou ik ben weer zo vroeg wakker! Zit ik hier alleen, Maar ik kan niet meer slapen en dacht ik begin het draadje. Dus alvast goedemorgen mensen! Maak er wat moois van vandaag,

Ik zit hoe ellendig ook in de nachtmerriefase, maar ga er positief mee tegemoet,, Ik zie jullie zo of straks''


Dikke kus

Suusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Hanneke, ik had je juist gelezen op een ander draadje, je bent al een "oude" rot hé ;)
Ik heb met vallen en opstaan geleerd dat drinken, hoe gematigd ook steevast uitloopt in een zuippartij, meestal toch. Daarom nu kompleet nuchter. Ik neem de eerste niet, zou het niet kunnen trouwens op straffe van doodziek worden.

Madelief, ik vaar er tussen, maar nu niet meer, heb heel de nacht gewerkt. Nog eentje losgooien, maar deze is lang niet zo mooi als de driemasters op de schelde vrees ik.
Dan naar mijn bedje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Will, mooie schepen zeg heb je gefotografeerd. En nee; de laatste van vannacht is daarbij vergeleken niet leuk, Maar je hebt t er zo opzitten, da's wel fijn toch? Rustig aan vandaag, wordt weer heet.

Madelief: gaat het? Je kijkt in elk geval positief naar deze dag uit, mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi sara, ja vanmorgen begonnen ze al om 4 uur te knabbelen, heb ze laten plassen en weer het bed in. heb het gered tot 6 uur :D en wat knabbelen betreft m'n lip is al helemaal kapot. het zindelijk worden gaat redelijk. en volgende week krijgen ze de tweede inenting en een chip :$ zal mij meer zeer doen dan hun :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Madelief, zag dat de wekker op half 12 staat?
Go for it! Je kunt het! Geniet van een stress-loze dag:present::rose:

Igor las terug dat je gisteren nogal baalde. Voel je je wat sterker en vrolijker nu?
Enneh......vlak de hormoontjes niet uit hè, die krengen brengen heel wat onverklaarbare emotiewisselingen los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Hannah! Ja, maar helaas...............
Dit weer maakt dat we nog minder doen dan anders, hè? Niet bevorderlijk.
Maar we gaan niet bij de pakken neer, toch?

Igor: ja haha, da's altijd bij de dierenarts, heb je zelf de meeste moeite ;)
Hm, ja die van mij uiteraard ook tegen hondsdolhied maar volgens mij heeft dat geen zin wanneer ze jonger zijn dan 3 maanden, dat vertelde de dierenarts ons toentertijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen hannah
sara het gaat nu wel beter, maar ik weet ook dat ik vanmiddag inzak en ik kan daar niet onderuit. ik denk niet dat het de hormoontjes zijn er zijn gewoon wat vervelende dingen gebeurd van de week. je kunt beter een been breken dan iets verkeerd hebben zitten in je bolletje, want daar is weinig begrip voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...