Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Okee trust SpudWat Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Om de hoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ja leuk he, mn vriendin tipte me een bepaalde ontmoetingssite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Slapen nu. Denk dat ik wel heel prettig ga dromen xxxTot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Slaap zacht Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Concluding by me:Ik denk te moeilijksoms, te zwaarIn het geheel nietEen kat kan ook verhuizen Marieke okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Joehoe!Heb geen echtrare dingen gezegdvandaag die ik morgenmoet nalezen wat ik nietmeer deed althans dan tochGewoon slapenBeetje laatBut hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Ook nix zinnigs trouwensTenminste als ik nu op houEn dat doe ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden