Spring naar bijdragen

vrijdag 16 julie

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ekstertje, probeer het los te laten, het vasthouden levert mij altijd trek op en onvrede.
Laat het gaan, geniet van wat jij wel bent, oordeel niet, dat is compassie; zacht naar jezelf,
mild naar zijn gedrag. Gooi het stukje glas weg, het is oud zeer, de pijn gaat over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,

hopenlijk vind je het even niet erg................
maar ik kom bij je terug

ik had verwacht dat ik nu wel terug zou kunnen kijken
helaas......
dit in combinatie met een vergrootglas op mijn eigen gedrag
maakt dat ik even van slag ben

ben in ieder geval blij dat je er bent
en dat het goed gaat!
laat je niet van de wijs brengen, doe zoals jij dat wilt en aankan

en ondertussen, lekker eten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog over ouders, familie en over wortels, los zand, verlangen naar erkenning en angst voor afwijzing.

Op een gegeven moment ben ik m'n ouders (mijn moeder was al overleden) als mensen gaan bekijken en niet als ouders. Dat heeft wat afstand tussen emotie en ratio gegeven. Daarmee ook meer begrip. Wat blijft is het aangedane want dat ligt verankerd. Ik voel geen wortels zoals ik anderen om me heen wel die wortels zie beleven. Dat is zo'n wereld van verschil! Ben er niet jaloers op en zou het niet meer over willen doen. Ik ben geworden wie ik ben.

Blijven verlangen naar erkenning zoek en krijg ik uit m'n dagelijkse omgeving waar ik toch ook nog altijd bang voor afwijzing blijf.

Zoals vandaag bij de fysiotherapeut. Zit ik dan met m'n vadsige lijf. In de eerste 5 minuten ratel ik omdat ik altijd vind dat ik teveel tijd inneem. Dan ben ik erg onrustig en wil elke keer opstaan en afscheid nemen zodat ik niet word weggestuurd. Het zakte gelijk toen ik dat vertelde.

De weg ernaartoe was gemakkelijk te vinden (heb geen TomTom) en ruim op tijd. Sigs gekocht omdat ik van tevoren niet had gedraaid.

M'n voet en linkerschouder zijn getapet en maandag weer terug. Heb de andere fysio afgebeld want zij kunnen me ook een heel pakket aanbieden. Onbeperkt zelfs. Wat ben ik blij met die tip over het intapen zeg!!! :)

Op m'n gemakje weer naar huis en met de honden gaan lopen. Door de tape voel ik hoe ik eigenlijk op m'n voet moet lopen en dat scheelt!!

Al met al een goede dag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen.
Hier ben ik weer moest even weg, en geen drank halen ofzo.
Sorry voor m,n reactie was niet helemaal goed geformuleerd. Als ik iemand gekwetst heb m,n welgemeende excuses.
Helaas heb ik in het verleden nogal veel gedronken en zo nu en dan drink ik nog wel eens, gelukkig niet al te veel, maar voor mij is iets altijd te veel.
Ik wil het niet.
Vandaar dat ik ook zo nu en dan op dit forum lees en een enkele keer wat schrijf.
Maar als ik dan probeer bij te lezen gaat het naar mijn idee wel heel veel over katten en honden en ook daar heb ik niets op tegen alleen dat je dan snel moet
scrollen om verhalen die je even niet belangrijk vindt voorbij te gaan.
Ik heb gelukkig een redelijk drukke baan en een lieve man en kinderen en kleinkinderen.
Dus een begenadigt mens. Maar wel behept met en alcohol probleem.
Vandaar dat ik hier ook zo nu en dan aanwip.
Sorry ik wilde niemand kwetsen en het woord zuiplappen neem ik terug, wrchl is het kwaad al geschied.
Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bor.
Je hebt helemaal gelijk, je mag inderdaad schrijven wat je bezig houdt.
Ik was geirriteerd, mijn probleem.
Voel wrchl hetzelfde, ik word er ook zo moe van.
Het ging even aan me voorbij dat het forum hier wrchl ook voor bedoeld is.
Even je hart luchten, de trek, de angst van terug vallen, je een mislukkeling voelen, noem maar op.
Bijna alles kan van toepassing zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke :heart: Ik vind het nog steeds een mooi komplimentje hoor ;)

Het zit een beetje in mij aard, denk ik. Ik hoor het veel :D

Power napje gedaan, groot schip vastgemaakt en voel me al opnieuw wat beter, een beetje meer energieker. Het zal nodig zijn, want ik ga subiet een nat pak hebben tijdens het naar huis rijden :angry:

Dhendro, dat wist ik niet. Heb me altijd al een beetje afgevraagd waar je nick vandaan kwam ;)

Allez, ik ga eens genereuze zijn. Iedereen :present::present::present::present::present: van me, voor deze laatste middag voor het weekend ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman :present::present::present::present::present::present: , sinusjuh :present::present::present::present::present::present:, kruimel :present::present::present::present::present::present:, tasseke :present::present::present::present::present::present:, Vie :present::present::present::present::present::present:, witte :present::present::present::present::present::present:, borretje :present::present::present::present::present::present: Tortilla:present::present::present::present::present::present:

:D:D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

horrorfilms???

ken nog iemand die een kringloopwebwinkel kan beginnen met horrorfilms!!
:D

fantasie slaat weer op hol!

jane houdt spullen over van haar B&B
dar is webdesign aan het studeren
ik stook iedereen op
en de kopers dienen zich spontaan aan

Voordat we het weten zitten we hier allemaal al ZZp-er

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, borrel niet boos meer hoop ik.
Zou je graag bloemen geven.
Weet je, geven is veel leuker dan krijgen.
Is mijn ervaring.
Kinderen een thuis geven.
Kleinkinderen een leuke, gekke oma......
Collega,s een steuntje in de rug......
Je baas, al doet hij nog zo lullig z,n gelijk geven......
Wat maakt het uit........
Zolang je jezelf er goed bij voelt.!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...