Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Mup, van sommigen weet ik dat ook. De dag duurde veel te lang en de gremlins kwamen geregld uit hun holen :devil: maar ik heb ze weerstaan. Heb nuttige dingen gedaan en lekker lange email aan familie geschreven. Met de honden gelopen en gespeurd, daar knap ik altijd van op. Als hij het goed doet dan :D

Morgen dus 1 week droog en ik was het meest bang dat ik zondags weer de mist in zou gaan, niet gebeurd dus toch wel een goed einde van een moeilijke dag.

Truste Bol:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je klinkt ok Sara, gelukkig maar :)
Voor mij ook weer een eenzaam weekend voorbij. volgende week heb ik een workshop en die week erop geef ik een feestje. Zomaar :)
Er komen al 3 mensen....poehpoeh best wel veel mail gestuurd maar geen enthousiasme.. of ze zijn op vakantie. Nou ja 3 mensen is ook leuk.
Zit nu een beetje te borduren. Wordt mooi :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sara ik weet wat je voelt. Op zondag scheurt je hart want je mist hem zo. Op andere dagen ook wel maar de zondag is speciaal denk ik of geloof ik. Moest verboden worden om wedewue te zijn. Probeer me op te trekken aan veel gescheiden mensen hier want lijkt me nog veel erger. Vechten om alles, kinderen etc. Dan zijn we als weduwe beter af denk ik want wij kunnen het eens afsluiten maar zolang er nog een partner leeft en er kinderen zijn zal dat niet gaan of druk ik me weer verkeerd uit? Tuurlijk kunnen we het ook nooit afsluiten maar wel op een betere manier denk ik. Zeg altijd als je gaat scheiden is er wrok en als je weduwe word plaats je hem op een voetstuk: beide is niet goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, het gaat redelijk nu met me. Ben er weer klaar voor, nieuwe ronde nieuwe kansen he? Voor jou een dikke pluim!!!!!!!!!!!!! Ga zo door he?

Zelf voel ik dat ik nog niet veel support kan geven, dat zit er nog niet in. Nu nog een beetje teveel steun aan het zoeken. Maar het komt goed!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Woman, fijn dat je er ook nog bent. Ik vind het wel knap dat je dingen aanpakt, een feestje organiseert en zoals vanavond dan toch maar in je eentje ergens eten gaat scoren. Lukt mij niet. Hele kookgebeuren lukt trouwens niet goed. Ben nu zover dat ik ieg kook, opeten is nog punt 2 :$
Wat borduur je? Heb ik ook veel gedaan, zou t weer ns moeten proberen.

Mup dat durf ik nog niet, is het nog n beetje te vroeg voor, zo voelt het tenminste. Ben nog niet zeker genoeg en áls ik dan weer een uitglijer zou hebben dubbel zo schaamtevol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je twijfel Sara. Maar nu staat er nog steeds dat je aan de drank bent. Jammer toch. misschien iets anders bedenken dan.
Data weghalen en: Weer op de goede weg. Een tussenweg ofzo.
't Is maar een ideetje hoor. Het is jouw handtekening tenslotte he. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik borduur buikdanskostuums, Sara, erg te gek om te doen.
Eten komt wel, geef het tijd. Het is ook niet echt kook bak en braad weer nu, met die zomerwarmte :)
Je gaat vast wel weer ontdekken hoe lekker het allemaal ook al weer is. En weet je je hele eetpatroon verandert, je hebt geen vet meer nodig om die alcohol te compenseren. Denk aan vochtig voedsel, dus sapjes en soepjes en lekkere smoothies. melk en yoghurt enzo.
Ik ben weken verslaafd geweest aan chocoladevla, ineens was dat over, nu eet ik al weken roomyoghurt met spaanse sinaasappel. Zo lekker !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Madelief, lief van je en gebruik jij alle energie alsjeblieft maar voor jezelf, go for it :present:

Ja Drup, ben het wel met je eens. Leuk détail: ik ben ook gescheiden vóór ik de liefde van mijn leven vond dus ken het verschil in gevoel, hoewel dat een vrij pijnloze scheiding was, zonder kinderen.
Helaas mochten mijn lief en ik maar kort bij elkaar zijn. En nu is er, naast het gemis, ook haat en gedoe met de kinderen uit zijn 1e huwelijk, mijn stiefkinderen dus. Dat was voor mij ook de druppel (hahaha woordspelinkje:D), werd depressief en greep naar de fles.
Ach ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij niet bewust. Ik kreeg er zomaar weer zin in. En ja, is lekker om het ergens in de loop van de avond te nemen. niet meteen na het eten.
Die roomyoghurt met spaanse sinasappel, waar koop je dat? Of gewoon roomyoghurt (sowieso al lekker0 en gooi je er zelf sinasappel in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...