will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Trusten celleke, nice to meet you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Goeienacht pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Okay, zit hier tegen mezelf te praten, no sweat. Dan ga ik er zelf ook maar even tussenuit. Het beloofd alweer een zwaar dagje te worden voor mij straks Trusten everybody (allez ja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 maar nee will...Ben je rustig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 tja, denk het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Heb zoveel meegemaakt de laatste vier weken. Zit er even door, maar een goede nachtrust doet wonderen voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Het komt wel goed knapperd Hey kan niet anders toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik ga slapennaar een leeg bedmijn verhaallijkt soms welThe neverending story Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Doe datte goe will!Kop op...Dikke kusxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Dankje Fleurtje, heb het even nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDenk dat je bekkie verkeerd las blondie Wat dan verkeerd gelezen ? Zo genuanceerd was ze niet en wilde ze ook niet worden...Vraag om nadere uitleg op draadje.. niks !!!Vraag om nadere uitleg via PB... niks !!!Sorry Fleur, je laat geen bom hier los als zijnde "het is hier net een kleuterklasje" en laat vervolgens op meerdere keren uitleg vragen niks of alleen maar vaag wat horen... Wat ik vooral jammer vind is dat door die opmerking er meerdere afgetaaid zijn die misschien onze hulp, raad en daad nodig hadden...VECHT JE RUZIES EN ONENIGHEDEN DAN UIT VIA PB !!! Grrrr.......Boos, maar laat het gevoel nu even toe !!! Dit soort onenigheden zouden mij aan de drank helpen... en menig ander !!! Is dat waar dit forum voor is... ???En nu rust op de plaats !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Soms is luchtige vrolijkheid ongepast.Daarmee kun je zonder het door te hebben over anderen heen walsen.Dat kan een kwestie van smaak zijn???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goed dat je het zegt PP, maar ik heb het bewust algemeen benoemd.Het gaat me beslist niet om Fleur in persoon. Het is ook een wisselwerking door hoe anderen weer op haar reageren en v.v. en wéér anderen. Nogmaals ook om andere situaties met weer andere koppies.Het hoeft niet altijd ernst te zijn hier.We maken het forum mét elkaar.Dat laatste is zeer belangrijk: met name naar nieuwelingen toe.Want hoe kom je er tussen? Da's flink doorbijten denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden