marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dank je Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ben wel niet van Enschede, maar hoop je te kunnen helpen. Ferm dat je begonnen bent met de behandeling. Lukt het je een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oei laat........ik kom nog even goedenacht wensen.En Wing bedanken voor de fijne muziek.trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Trusten cath Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nouja de kop is er af zeg maar. Ik probeer me bewust te zijn van de voor en nadelen van alcohol.Maar ondertussen zit ik dus wel achter een glas port..... gewoonte dier he.Jij bent al bijna vier weken jezelf... mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tja, ben ook zo begonnen als jij hoor. Wou sterk minderen, zeker in dagen, zelfs hoeveelheden, maar ik kwam altijd wel in de gelegenheid van, dus was telkens een vogel voor de kat.Nu voor het eerst sindsz mijn jonge jaren al 25 dagen zonder. Ben er nu 46 en weet je wat ?? It Feels Good !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ben je getrouwd, vriendin, samenwonend , kinderen ? Je hoeft dit niet te antwoorden hoor, probeer maar en situatieschets van je te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurtje ? Van uw fleurtje gevallen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 En waar haalde ik die sfeer juist neer wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Schrik me een hoedje dat het hiernaast in de kamer zo stil is willeke..Kijk net op de klok. Nou ja niet moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Alleen wonend met kat Wubbe Gaaf dat je zet "it feels good". Kun je nu genieten, zo laat op de avond, zonder trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Euh, nee, niet echt, maar dat ligt aan andere zaken. Zit hier wel met een alcovrij biertje. Het helpt me en krijg geen trigger naar het echte, dankzij de antabuse welteverstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wubbe? Dat is wel een heel bijzondere naam..geen fluffie of molly of mickey of of of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Aah ok, mooi dat dat werkt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 @fleurtje: Bijzonder inderdaad haha. Ik kreeg mijn kat in 2006 tijdens het EK voetbal. Toen wist ik geen originele naam en dankzij de AH wuppies ging ik hem voor de grap Wuppie noemen. Maar na een tijdje wou ik een echte officiele naam voor hem. Het kattebeest was echter al gewend aan de klank van Wuppie.... dus gegoogled op een naam lijkend op Wuppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 mannen en voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ach het is meer toeval hoor, ben geen voetbal die hard Heb jij ook huisdieren trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dochter wil hier ook een poes..of kat..Een rasechte. Nou ja, kost stukken van mensen..Doet uiteindelijk toch hetzelfde als eender andere kat?Vriendin sprak me vandaar nog over het nemen van een raskat maar die zou niet buiten mogen aangezien ze ze zouden kunnen stelen? Kan ik inkomen..zo een beestje kost gemakkelijk 300 euro..Toch beetje zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 tuurlijk marcel..Heb een rasecht varkentje in huis . Dochter genaamd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 En will ook...die heeft zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcel149 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ja mijn buren hebben ook raskatten en zijn ook bang voor diefstal. Nou dan ben ik blij dat ik een gewone kat heb Ik ga slapen, truste!Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ken straatkatten die er 300 euro uit zien hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ga nog een saffie roken en dan spring ik er ook in..Slaap zacht marcel..de groeten aan mister Wubbe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ah ja will? Misschien kan ik op die manier mijn dochter voorliegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zonder twijfel, heb juist mijn frustratie even opgeschreven bij themas. Koel ik van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden