Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 I'm a legal alienOff now! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bekkie I am a legal alien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 En Tida zag weer :)Wie wil er twee tieners? Kosten maar 5 euro...Iemand?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 I think I'm a illegal alien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb er genoeg aan één Fleur, meneertje komt juist uit zijn nest zeilen. Dus ik maar zachtjes doen nu ff de sound erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dus hoe ouder ze zijn hoe later ze uit bed komen? Wanneer stabiliseert zich dat ook al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hallo kanjers, Beetje laat hier omdat ik de paspoorten nog moest gaan halen voor mn kids... Ja, zit er nu echt aan te komen dat ik ze toch in December met mn ex naar zijn geboorteland SriLanka op vakantie moet laten gaan... Met de angst dat ie ze daar houdt... Geen poot om op te staan meer met dat rechtssysteem hier in Nederland !!! Maar goed, moet het nu loslaten... Aanvaarden dat het niet anders is... Cathy : In ieder geval een superdag !!! Geniet van je verjaardag !!!En nu weer verders, effe aan de strijk... Kids gaan vanavoond 3 weken naar mn ex... Pffff...Nu al het gevoel dat het een dag met gremlins wordt, maar ik geef niet op !!!Dag 13 (geluksdag) staat !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 illigal alien ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hallo allemaalHéél slecht geslapen maar dat heb ik wel vaker na het buikdansenHad ook nog een hele vieze menu gehaald bij zo'n Amerikaanse keten. Voor de komende 5 jaar weer genoeg gehad. getver wat ranzig. Vandaag de laatste voorbereidingen voor mn feestje Nu koffieieieie en even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ja dat heb je als je tot half 6 zit te gamen, dus zal alleen nog maar erger worden. But I'm not afraid.Laat hem het eerste uur met rust en gaat dan vanzelf zeuren om eten en ja dan moet mams zeggen maar we moeten eerst boodschappen doen en dan gaan we weer eerst een uur zitten mokken dus dat word plezant.But I'll survive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 That's what you thinkHet is de manier van kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hallo Blondie keep it up:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ah een oude schrik van mezelf blondie..Ex met dochter naar Pakistan..Weet niet hoe het in SriLanka is maar in Pakistan kunnen ze zomaar plots verdwijnen. Dochter mocht ook niet mee. Stond in het vonnis. Maar hé..niets is waterdicht. Als je ex het had gewillen had ie het vast al wel gedaan toen ze jonger waren. Dat is veel gemakkelijker..Don't worry..Dag 13? Las al zoiets...knap!! You go rasta girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Marjo!!! Dat is zoals perceptie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik zie het al...er staat me weer wat te wachten Beks! Don't you just love being a mom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 vier op een rij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 I'm riding on a horse with no name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ach ja Fleur het heeft zijn charmes, maar ik schijn van venus te komen, en hij van mars.Time will tell:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dan moet ge in ieder geval niet te voet zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Haha mutsefluts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ik WORSTel en kom boven..Ja ja wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hou op over WORST fleur, heb het nog van gisteren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb je het niet gemerkt bekkie? Gisteren veranderde wijfie haar onderschrift in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Right, don't worry !!! Makkelijker gezegd dan gedaan... Zal blij zijn als ze weer terug zijn...Wilde nu de paspoorten al...Toegezegd dat ie een kopie kan krijgen en de paspoorten pas de dag voor ze vertrekken...Was des duivels, maar heb daar nu effe sch..t aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping je staat naast me Gaat ie al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden