Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik had toch echtiets anders gekopieerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Close Marjo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 mijn koffer staat inderdaad voor de deurmet een tientje voor de treineen, twee, drieMMMMMMMMMM, oohhmmm,ooohhmmmmnee, het lukt niet!heel rustig en beheerststamp ik er eentje nu in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Haha mutsefluts Marjo you make me laugh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Je vroeg het anders Alf..ben redelijk gevoelig voor de manier waarop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Rustig in en uitademen tasseke, take it slow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wing:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ????????????????????????No previewout of the blueOgen dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 You're getting closer everytime Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 mmm,helaas die van mij is zelfsupportingten minste..........dat vind de overheid, voorlopig kost het mij maarik stamp dus naar boven.........gereed om haar bij kop en kont te grijpenstaat ze te huilen onder de doucheik ben het niet geweest, ik heb haar al twee weken niet gesprokenlullig vriendje misschien?ruzie met vriendinnen?ga ik het potverdrie nog zielig vinden ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wil je er meer over vertellen Tasseke want ik snap het niet helemaal, als je niet wil no hard feelings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bekkie,ik snap het zelf ook niet.Ze komt boos binnen waaienbegint te schreeuwenen ik schreeuwde even terugheb geen zin in dat rare gedragvervolgens staat mijn koffer voor de deurach, er ontgaat mij wel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoe oud is ze tasseke? en waarom staat in godsnaam jouw koffer voor de deur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hallo jetset fijn om je weer te zien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 jet,thanks!ik zit direct naar de muur te kijkeninderdaad, tijd voor een nieuw behangetjede kbs is toch al gestopt:Deven wachten dan maar, totdat ze klaar is met douchenen dan als heks van een moeder zijnde toch maar even vragen wat er aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hannah1 je lijkt op Fleur, ik mag je manier van schrijven wel. je bent soms net als Fleur, misschien iets harder but i like it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: ebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 we waren hier toch om te leren?niet om elkaar mening in de strot te duwen?het kan best, heel simpel eigenlijkje zegt gewoon,ik ben het er niet mee eens, dat kan en magvolgend onderwerp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Soms vraag ik me net hetzelfde af Alf maar vanuit een ander hoek..Ik ben een beetje als beks..Ik weet niet goed hoe het te omschrijven.Toen mijn ex me net zo fijn dumpte voor een ander kwam ik op een bepaald forum terecht. Ik las alleen maar. Het proces van het begin tot het einde. Elk verhaal keer op keer. Ik reageerde zelf niet en deed ook mijn verhaal niet. Ik putte gewoon kracht uit alle andere verhalen. Het voelde goed iemand anders misére te lezen. Ik ging een heel proces door..ik blogde zelf iets..haalde uit naar anderen..weende...kwam tot bezinning..Maar al bij al was het enkel te doen om mijn ldvd..Mijn probleem rond alcohol kwam nooit ter sprake. Het was ginder ook veel anders dan hier..Ik kan hier wenen of roepen om..maar anders dan op het ander forum..ken ik alle antwoorden al.Het is niet moeilijk..Wat zoek ik hier? Niet veel minder dan iemand anders..Een plaats.Mijn alcoholmisbruik houdt veel meer in dan het misbruik alleen. Net als bij ieder ander..Ik giegel en doe niet gekker dan een ander..Ik luister niet minder dan een ander..Ik ontloop het niet..verre van. Alleen heb ik een het gevoel dat er een beeld is van..omdat ik niet praat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Het is ok om te weten dat het niet ok is.Fijn dat je zo van je kleinkind kunt genieten koester het, voor je het weet zijn ze weer veel groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 jet,ik heb er hier eentje die moet afkoelendus wats gebeurt?waarom voel je je niet happy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Sta weer een paar blz achter..Dat is het juist Alf..Ik verwacht niets..En toch verwachten mensen een heleboel van mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Zit wing!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden