Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Geen twijfel overIk ben nog steedsdezelfde..(Bekkie in dit geval)Er is kennelijk iets waardoor het zo lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fleurtje slaap lekker en hoop je morgen gewoon weer te zien, wat ik net vertelde wilde jij misschien vertellen. Kop op niemand is tegen je, maar vragen staat vrij. remember that I love you. sweet dreams, dikke kussss meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Cathy ik kan niet anders en of het me nu siert of niet that's the way it is.De mensen waar ik om geef hebben me nooit erop gewezen hier op het forum. Ik probeer te zijn wie ik ben zonder veel bloot te geven. helaas zou ik soms anders willen maar dat gaat dus niet meer nar het incident.ik wens iedereen een hele goede nachtrust toe, no hard feelings, knuffel van mijn kant en kijk maar of je hem aanvaard of niet.Till tomorrow all:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 We willen allemaalhetzelfde vertellenMaar waar zijn de woordenHier en nuNiet toen of straksHad en als ik maar..Het is de intentiegehandicapt als we zijnToch te zeggenwat we voelenHoe doe je dat?Zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Deels is dat niet terecht. Mar!Ik zoek aansluiting; vraag daarnaar.Woorden zijn dan wél de brug.Er is Altijd mogelijkheid tot vermijding. (ook) Dat mag, maar weet dat dan ook. Erken.Verschuil je niet.Deze dag is anders.Ik ben in de overgang.Ik baal.Ik ben er ff niet.Nix hoeft en alles mag is mij soms te gemakkelijjk.Ik zoek nog meer verklaringen. Ook al is het goed. Al sterf ik morgen.Maar als ik zeg: mij is het goed dan is het net alsof ik mij jouw lot niet aantrek!En dat is wel zo. Verbondenheiod doet dat toch?? Leg me dat eens uit! Ooit!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Mooi Bekkie!OntvangenIk geef jouIedereen!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik gaat ook lekker sloapen.....Dit heeft veel energie gekost!!!dadoei\xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Cathy dat kan ik niet uitleggenAlles erkennen , ook vermijdenDat doe ik. dat zie ikIk trek me terugMaar: Er is een behoefteSterker dan de overgang of PMSAnders was ik niet hier nogIk liep gister een rondjeLang niet gemaakt..Sietse stond erHad me maanden niet gezienOpen, blij me te zienGepokt door het levenMaar vol kracht en levenslustHij wou wel zo een vrouwDe depressieve muts ik dachtHet had m'n pa kunnen zijnWe weten hetzelfdeLeven is nuIk hou van van die manHet is niet uit te leggenHet is Ik weet nietDoorgaanlevenAllesZienGewoon ikhoe ik zieDat is verbondenMet alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Het is vaagNiet wat ik bedoelIk vraag het vakerHoe zeg ik wat ik voelHet raakt het nietWoorden zijn een brugGoed geformuleerdWegwijzersHoi AlfIk ook nog nietWil niet..Goed dat je er weer bentDat meen ik echt!Ik kan het als ikniet mijn best doeGewoon spontaan.Ach kunnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap je daardoor niet AlfOf door gedachten enzo/Lijkt me rotZo'n wurgkeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 parel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 parel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 soms is t leven zooooooo fout pareltjehoef ik jou helemaal niks over te vertellen he???Ach Alf ook al ben je soms ergens anders, en denk je dat het daar beter is....je neemt jezelf overal mee naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Z Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 K Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik schaam me echt voor mezelf.Het is echt tegen mijn principes inom online te zijn, als ik mn padje af ben.Ik ga uitloggenmaar niet zonder te zeggen dat het jou echt wel een keer lukt hoorom 1e te zijn, Alf!laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap lekkerHet is niet fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik wist het altijd al marjo,aan jou snapper en voeler mankeert helemaal niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden