dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Tja, misschien Witte, maar als iemand nu denkt dat hij/zij niet anders kan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Leuk om te horen Frans!!Heb je evengoed van de bbq en de mensen kunnen genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dan blijft volgens mij nog steeds overeind staandat je weet waar je mee bezig bent.Volgens mij is er nl geen weg meer terug als je eenmaalaan een proces van stoppen bent begonnen.Je kunt wel stoppen met je poging, maar ergens in je achterhoofdzal het volgens mij elke keer weer voelen als een mislukking.Ik weet het ook niet precies hoor, maar ik vind dit wel een leuk onderwerp omhardop over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Mmm dat heeft bij mij erg lang geduurd voordat ik dat besefte, ik schrok me rot eigenlijk van die destructieve patronen in mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik begreep toen wel dat het veel verder ging dan de alcohol alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ja hoor witteHet was een mooie avond:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Frans, klinkt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dat is mooi Frans om te horen.want is best moeilijk zo in het begin als iedereen de kelken vult met alcohol en jij aan de fris zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Vrij kort na het stoppen met de alco; ik zag al m'n destructieve patronen, die ik heel dapper bleef doorzetten omdat ik dacht dat ik moest vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jammer dat ik moe ben, ik hou van dit soort gesprekken hier...Een nachtje bijna overslaan, hakt er toch wel behoorlijk in.Fijne chat nog.Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap ze Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Overleven is vechten en als je denkt dat er geen andere manier is dan overleven, tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik vind het wel prettig om te ervaren wat ik ooit wel wist maar niet begreep, nu wel begrijp. Het maakt mezelf meer compleet, ik pas bij ik, eerst passie voor leven daarna compassie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 TnxTrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Yep, ik ga ook slapen, trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik heb me bedacht Daar hebben jullieverder geen last vanErgens klopt er iets nietIn dit vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Er is geen breekpuntOf een ijsbergHet IS helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Massel BramIk begrijp welwaarom woordenOp het gevaar af van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goedemorgen mensen!Zojuist uit de veren, trainingsbroek aan... Ik ga een stuk lopen..Tot straks ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden