witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ja, idd Alf, gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Alf,Ben van Susan Glimmerveen "De reizende voorstelling" aan het lezen en vind het heel aardig.Heb pas "Droog" van Augusten Burroughs gelezen, ken je dat?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Verstandig? Hum, zit een beetje slingers te maken....en ondertussen verbaasd te zijn dat ik tevoorschijn kom als je Armannati googled....tsssNu echt weg hoor. Dag lieverdjes.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Welterusten allemaal, sweet dreams en liefs van hier voor wie het willen.Till tomorrow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 is idd een zeer mooi land en wat die toelatingsformaliteiten zijn: mijn ivrit zal er alleen maar op verbeteren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 sweet dreams Bekkie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 M] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Witte,Augustus, september dat waren plannen, iedere keer weer uitstel.Beloften aan mezelf, beloften aan mijn vrouw, loze praat...Ik ben een uur of wat geleden gestopt!Na het het lezen van Wil zijn verhaal heb ik het glas dat bij me stond leeg gedronken en dat was het.Wist deep down inside wel dat minderen niet voor me weggelegd is, heb het nu aanvaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap ze, Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Gefeliciteerd TeveelJe hebt een besluit genomenna tot inzicht te zijn gekomenSoms gaat daar wat tijd overheenMaar des te sterker is dan de overtuigingIk hoop van ganser harte dat het je gaat lukkenschrijf je mee op de pact-draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Vrijwel dagelijks gedronken Wing,En een paar keer zo dat ik niet alleen maar details kwijt ben...Ben helaas zover dat ik behoorlijk wat op kan voor ik de weg kwijt ben.En dat is niet best, het roer moet om of het wordt mijn ondergangHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 truste bekkie, slaap lekker:lips:Ok Harry, duidelijk nu.Mag ik je dan bij deze uitnodigen om morgenochtendhet nog een keer komen te vertellen?Dit bedoel ik goed hoorIk ben nl blij als je hier weer komt en vind het een heel strak plan van jena je bericht op de partnerdraad gelezen te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Heeft gelukkig helemaal niets met die Glimmerveen te maken Alf.Misschien had ze beter een andere naam kunnen (aan)nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 nou lieve mensen ik ga afsluitennog een nachtfilmpje kijkentrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dank voor de steun aan deze recidivist lieve vrienden,Welterusten, lekker slapen en mooi dromen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Gebeurt dat doelbewust, Wing? In mijn beleving deed ik dat onbewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 truste harry en alfslaap lekker:lips:Als je er niks aan gedaan hebt doe je het misschien onbewust.maar als je hier al een tijdje op het forum hebt meegelopenen precies weet waar je mee bezig bent dan is het naar mijnidee ook doelbewust hoor Dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 slaap ze, Harry en Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 De bbq was goed en alcoholvrij...Een goed gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden