Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Da's gewoonheel normaal hoorAls wij apneulozener al moeite mee heben..Hoezo?Ik ga ook liggenWat nou! * Ik apneulozeDenk ik dan tochFocusFixatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Je gaat toch niet het bijltje erbij neer gooien!Ik ben ook niet goed wijsIk wijs er maar even op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Het alco bijltjebedoel je?Ik kan hier beter wegblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ga ook maar liggenBijslaapApneulozenSlaapverwekkende figuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nee, dat bijltje nietDe alco dient met alle middelen bestreden te wordenBijlen, houwitsers en voetklemmenwhatever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Welterusten MArjoHet is 03:13Lokale tijdPotjandrie..nog 5 uur slaaptijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Brengt het tochwat goeds...Slaap AlfAls het luktOndanks mag ik je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik herken de processenGewoon dorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden