Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goede morgen madelief. tegelijk een draadje geopend zie ik laten we maar op deze blijven, ik heb de verkeerde datum erboven gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Igor goedemorgen! Dat is toevallig haha. Jij bent er ook weer vroeg bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Good morning Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goedemorgen beste mensen... Een nieuwe week zonder alcohol staat weer voor de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goedemorgen luitjesiedereen het weekend goed doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 haha,er is een periode geweest dat ik dat een feestje waard vondtop maandag nog in leven.Zo even koffie, want het is koud buitenen nat vooralbrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zoals ik me nu voel............. zou een feestje niet misstaangatver, ik heb zolang gehangendat nu mijn ribben pijn doen, exact onder mijn borst en trekt naar mijn rugniet meer hangen dus op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 hahaha,je bent te laat om te schoppen!!het is vandaag mijn "doe weer normaal dag"dus..........wekkertje gezeten heerlijk gewandeld vanmorgenyoga oefeningen weer gedaanen nu lekker aan de andyvieterug dat ritme en regelmaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 huh??weet u dat niet?ik eet 's ochtends altijd warmik krijg 's avonds geen hap door mijn keelen die kont................tja, die heeft wel wat voedingswaardes nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Morning Tasseke!Zou ik nu ook wel lusten zeg! Is het stampot? Met spekjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Een zomerstamppotmet chorizo en ananastuurlijk heb ik een beschuitje voor je!met jam? of smeerworst?Morge Madelief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja echt! Lekker hoor! Als ik in Indonesië ben eet ik als ontbijt altijd gebakken rijst....Yammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zie je wel,ik ben echt niet de enige gek in de wereldmmm, gebakken rijst............lekker met roerei en bacon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hahaha! Heb nu gewoon razende trek! Mijn maag maakt knor-geluiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 ik heb nu een plof gevoelhoe is jouw weekend gegaan madelief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Tas het kon beter. Doordeweeks gaat het goed, maar de weekenden ben ik nog niet tevreden mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 madelief,schrijven,schrijven en nog eens schrijvendan zie je pas waar je niet tevreden mee bent en wat en hoe je het kan veranderen.ikzelf vond de weekenden ook het lastigsje ziet mensen, afspraken, leuke dingen en iedereen drinktdan merk je pas hoe normaal het allemaal is, voor anderen danheb je het ondertussen wel verteld tegen anderenof nog helemaal niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Tas, nee niemand weet ervan, zelfs mijn partner niet. Ik dronk stiekum. In gezelschap ook wel, maar dan met mate. Maar als ik ADB ben, ga ik het vertellen.Nu wil ik deze strijd eerst alleen doen en met hulp van jullie allemaal natuurlijk.Vandaag staat de wekker op 5 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goeiemorgen vroege vogels, of nee, ik ben gewoon laat hé De maandag begint gewoon seg, niet de doen. Een verse week dient zich aan, druilerig, net als ik een beetje hoe gaat het met jullieeeee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goedemorgen lieve allemaal Hoe gaat het hier met iedereen?Vandaag dag 26 zonder alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goedemorgen, Vannacht niet geslapen, maar wel vandaag dag 16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Madelief, heb je gemist op het pact draadje!!!Vandaag 5 uur ? Helemaal goed zeg !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Geweldig Bor en Blondie, toppie Hoop dat er nog vele volgende 16 keren mogen volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Tas : Mag ik ook wat andyvie... Krijg jij van mij... Punjabi Choley... Kikkererwten in een hete saus.... Mijn ontbijt ja !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden