Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Het is helemaalniet liefHeb me vergistAl die tijdHet is afkopenBekijk het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik loop helemaal niet wegWaarheen zou ik moeten?Dit is nix nieuws ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Geen antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik ga ook afsluiten. Het was een fijne dag doegdoeg Slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Met zoonGang makenhard trappenuitrollenhanden losEén voetTwee!Jiehaa!In de regenStralende regenVragen, vragen...Er zijn geen antwoordenVolgens hem moet ik weer op karateVoor de focusHet vangrailverhaal verteldHet bleek een eigen dingEen witte kamerHij ziet hetSchaamt voor bloot Dat hoeft niet's Avonds voor het slapenGewoon nog wat kijkenen zachtjes kletsenZoietsMaar lang niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 We spreken onderwegveel mensenZoals het gaatIk ga hier wegdas duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 En ik gaf hem een duw de wereld in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 En je noemde hem Remi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 VastberadenDe korte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hmm, en ik nu maar denken wat ik hierop moet antwoorden !Besluiteloos.De lange? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Laat je niet belettendoor de kans op groot verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Voor nu ga iker naast liggenMet een glimlachNaast die zwetendezachtjes snurkendeen zich in de deken rollende..Er is nog één ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Maar dat is het niet huh!Will, joe knowKeep on doing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Heb liever de kipmaar wie ben ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Marjo Trying, believe me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Marjo?Cherish the feeling, I know how difficult it can be:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Don't tryDo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Je tovert een lach op mijn gezicht Marjohet siert je Hey beksie, still alive ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Always alive and kicking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bekkie!Alles okee!Joe?Wil wel slapenOok al ben ik nog lang niet moeMaar nu wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Met mij is alles ok Marjo en met jou meis?Tell me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Even moe is van voorbijgaande aard.Ik moet er nog enkele uren tegenaanDe cathedralen weet je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Will I don't get it ben ik blond nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het is okeeIn bivakIn het levenAllesVreugedeen verdriet= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden