tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goedemorgen luitjes,Ik sta hier klaar om te wandelenkoffiepot gevuld, schoentjes aan en ja hoor.................het regent en niet zo lullig ooknou, eerst een kop koffie dan maar, even wachten dat de bui wegtrekt.Morge Madelief,hoe gaat het?ik zie je al een tijdje ingelogd staanmoeite met slapen of ben je een extreem vroeg vogeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goodmorning Tasseke! Heb een beetje moeite met ritme.Ben wel altijd heel vroeg wakker, rond 5 uur, maar nu was ik alweer om half 4 wakker.Gisteren ook al...Hoe is dat bij jou? Moet je vroeg op ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 goede morgen Tas en madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 heee,ik kom net weer binnen stormener is geen bal aan buiten, maar ben wel wakker Nou ik was vandaag ook wel erg vroeg maar tussen 05.00 en 06.00 sta ik altijd optenminste......Normaal gesproken dan, eigenlijk sinds de schoolvakantie ben ik van de rel, te laat naar bed, verslapen.sinds afgelopen maandag zet ik weer mijn wekker en dat bevalt goed.Het is ook wel logisch hoor, dat je ritme even weg isje bent hard aan het werk maar je lichaam ook, duurt even voordat alles weer normaal looptals je maar goed voor jezelf zorgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Igor!!!!!!je liet me schrikkengoedemorgen deze morgen,en ben je er klaar voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Igor goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 de hemel is donkerblauwallemaal wolken die nog weg moeten trekkenhoog in de lucht zie ik een oranje roze streepnet of de zon of tussen de wolken aan het gluren iszal ik het wel doen of niet doen.potverdrie, ik was te vroeg met wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hier is het nog droog.en de zenuwen gieren me door de keel maar ik ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 tuurlijk ga je en zenuwen die zijn goedhoudt je alert en waakzaammoet je een beetje vroeg heen of laat in de middag?ikzelf probeer altijd vroeg te plannen, dan ben ik er maar vanafmaar tja...je hebt het niet altijd voor het zeggenwat verwacht je er eigenlijk van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Igor, heel veel sterkte vandaag!!Zal aan je denken meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hoe gaat het eigenlijk bij jou Madelief?Alles nog volgens plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ik moet vroeg tas en ook nog naar de psycho vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Tas, het gaat redelijk.De wekker staat voorlopig op 5 uur,maar heb dat gisteren niet gehaald.Igor, dat is een heleboel op 1 dag zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 jammer madelief, hoe kwam het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hahaha,doe maar ruig!!!hoppaa, alles tegelijkmooi, je bent er dan wel vroeg vanafik kan nu wel zeggen dat het weinig voorsteltmaar toch..........om voor de eerste keer eerlijk over je gebruik te praten, is toch een beetje lastigachter je pc-tje ben je sneller en openermaar nu in het echte leven, iemand die in je ogen kijkthet is de volgende stap, op weg naar een beter levenhebben jullie dat ook?een doelstelling van dan en dan wil ik klaar zijn met alles?sept. 2012 wordt ik 40feb. 2013 ben ik van de wnsp af en dan pas vier ik mijn verjaardagdus feb 2013 wil ik klaar zijn, klaar met alles om met volle moed te beginnen aan mijn tweede jeugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Madelief,Nu zit ik eigenlijk te wachten dat je gaat zeggen dat het 16.45 was, dat je de eerste namdat ga je zeker niet doen?mij blijmaken?was er iets speciaals gebeurt?of een kwestie van onnadenkendheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Tas, nee ik ga je niet blij maken met een dooie mus!Het was iets eerder.Werd onverwacht gebeld of ik bij mn allerbeste vriend langs wilde komen,die was jarig.Hij zou het niet vieren, maar ja, dus toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ohhhh, op zich beregezelligmaar heb je dan niet zoiets van ik stel het toch uit?je had toch met een sinas kunnen beginnen en pas om 17.00 die borrelmm, je hebt het ook nog niet verteld in je omgeving toch?tja, dat blijven triggers, iedereen is gewend dat je een wijntje neemtsoms overkomt het mij ook nog..........er wordt niets gevraagd en het staat er aldat geeft pas een lullig gevoeldat wijntje terug brengen en vragen om een frisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Enne nee het is geen excuus........Gewoon stom! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Borretje goedemorgen!!Zeg ik mis Will!Jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 DOOShet zal je gerust vaker overkomenje hebt ook niet de makkelijkste weg gekozenje moet het maar zien als een bewustwoordingsproceszolang je maar bewust bezig blijft en niet het bijltje erbij neer gooitblijf kijken naar wat je hebt behaald, niet naar wat er mis is gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Tas, je bent een schat!Maar dat wist je al he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 bor ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bor,Omdat deze "doos" zich gisteren niet aan de tijd heeft gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hellup!ik heb nogal last van uitstelgedragdus alles gaat hier op een wekkermaar nu heb ik wat instellingen gewijzigd op de telefoonipv "het is tijd om op te staan" krijg ik nu te horen "het is tijd om te douchen"ik weet niet of ik dat ga trekkende hele dag zo een zeurderig mensdie continue zegt wat ik moet doenik geef de techniek een dag de kanshelaas heb ik nu al de neiging om bovenop die telefoon te springenen te sschreeuwen "maak ik zelf wel uit"misschien een manlijke stem????ik heb gesnoozed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden