will Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Lang geleden, maar ik mag nog eens het draadje openen.Busy night geweest en nog één schip te gaan.Is er al koffie ? Want die van ons is reeds over datum zenne !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Morge Will,bootje ondertussen al gelost?hier geniet ik nog steeds van pakjesboot 54wordt helemaal vertroeteld, nieuw verfje, grote poetsbeurtverder ben ik afgepeigerd!ik wil ook altijd te veel en te snelben net bezig met mijn ritme terug te pakkenen ik ga trainen voor de dam tot damloop inderdaad..........Koffietijd!!hoe is met de rest van de luiwammessen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goedemorgen!Gisteren voor mij DE film van het jaar gezien... Inception... Wat een prachtfilmDat in combinatie met een appelsapje en een chippie...Jawel. Ook al is het vroeg. Het gaat uitstekend hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 yippiee!!morge Frans,kreeg zomaar even het yippie gevoel van je berichtInception...............Inception???????zegt me niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goedemorgen allen,nog wat vroeg maar ik ben altijd vroeg wakker.En ja hoor wie zie ik daar?Morrie tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 heee morrie tina,speciaal voor jou!HET WELKOMS COMITEE:present::present::present:Ze doen best wel hun best hoor, maar ze komen maar niet van me af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 en Igor,is ook al aan boord!Ik probeerde net uit te zoeken hoe je intake was verlopen.heb het alleen nog niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 goede morgen tina, frans, wil en tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoe is het tina?vier maanden is een behoorlijke tijd om te verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hihihi, bedankt voor de roosjes.Ze staan al in een vaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het gaat goed tas,ja, lange tijd maar het is voor een goed doellaten we het zo maar noemen.Nog drie weekjes en dan ben ik voorgoed helemaal thuis.Nu nog een beetje aan het oefenen en mjn huis weer mijnthuis maken.Dus straks ga ik weer terug en morgen weer voor het weekend naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Mogy Frans, Tas, Tina , wil en igor. Hartstikke goed Frans Igor, hoe ging het gisteren??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 haha,Ik zit net te broeden op een ellelange emailmaar tja, dat hoeft de rest niet te weten.ik ben in ieder geval blij om je weer te lezenje klinkt goed in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ik had me gisteren niet meer gemeld.gisteren viel achteraf gelukkig mee, ik zat op het laatst nog te twijfelen of ik niet moest omdraaien .ik had een aardige mevr. kreeg een hele lijst met standaard vragen. maandag krijg ik al een advies en ik zal het opvolgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 tja, dan zijn er alweer 16 weken omwaar blijft de tijd?ben je blij dat je het straks afrondt en weer helemaal thuis bent?of zie je er stiekum er tegenop?moet je het weer helemaal alleen doen, geen vast programma meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 yvonne ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 zie ik je bijna over het hoofd in mijn enthousiasme Morge yvonne.Igor,heeft ze al een verwachting uitgesproken?Aan het einde van die vragenlijst komt er automatisch een suggestie voortde pc berekend dat en op die basis wordt je besproken in het team.of ben je nog helemaal blanco en meot je echt wachten tot maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Natuurlijk is het wel een beetje eng.Nee, ik ben nog niet uit het programma,dat gaat na mijn vakantie gewoon door.Ik heb je een mail gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dat wist ik Tina,ik zat je net te beantwoordenmaar ik ben een beetje lang van stof moet nog even het een en ander bijschaven.Maar ik bedoelde inderdaad, gewoon je thuiskomstHeb je net al die weken je ritme te pakken, lekker rustig volgens een vastschema, aanspraak, nieuwe gewoontes.............en dan mag je naar huisAlleen het weer zelf koken vondt ik al een drama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Stap 1 is dus gezet Igor, Hartstikke goed. Tina, wel heerlijk dat je stukje bij beetje jezelf weer thuis kunt gaan voelen nu in je eigen huis toch? Geeft niks Tas. Zag mezelf ook nog een beetje over het hoofd, hihi. Beetje als... ik word wakker, ik wankel door het huis als een stakker.....Hoe beter ik slaap des te gammeler ben ik smorgens.Had al buiten moeten zijn om hond uit te laten... maar zit nog in mijn ponnetje. Affijn, 1 keer te laat op het werk in tien jaar moet kunnen lijkt me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tas ja ze heeft een verwachting gezegd, wordt in elk geval geen opname waarschijnlijk individuele gesprekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Von,zo nu en dan een beetje opstartproblemen kuan geen kwaad hoor.Lekker op je gemakje en dan één keer te laat in 10 jaar moet kunnen.Werk ze vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Igor,goed dat je stappen onderneemt.Dapper ook, ik wens je veel succes,het is een hele stap de confrontatie met jezelf aante gaan.Go for it!!!!!!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ha mooi Igor,had je niet zoiets van "pfff, gelukkig, ik ben niet zo erg" ?ik hoop dat je een goede begeleider krijgt, iemand waarmee het klikten individueel?alleen maar lekker hoor, echt de aandacht voor jou alleen, gewoon even bezig zijn met jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zo, bak koffie nr 2 zit erin.... De raderen draaien al iets beter.... Nu maar even een grotere versnelling dus.Lieve luitjes, Een fijne dag voor jullie. Ik ben weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden