Zonnetje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 en nu weer ...verlopen een deel van mijn dagengekunseld, verkrampt geen eenheden meer maar uren tellen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Beetje kunsteligheidin een gekunstelde wereldniets nieuws onder de zon, voor je het weet denk je er niet meer bij na Die Hades liet toch niemand terugkerenIk vind Kore een held! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Witte; je bericht van 15:21 vind ik echt sympathiek (andere berichten ook hoor, maar deze springt er uit), dat je zo'n rekening met anderen probeert te houden, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Dan heb je ons konijn nog niet ontmoet marjo Bedankt sunshine, het kan veranderen dus..ik las wat je eerder schreef. Lijkt me moeilijk te hanteren in eerste instantie.Rekening houden met anderen is mooi..maar niet iedereen wint erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ben er ff mee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ben inmiddelserg nieuwsgierignaar dat konijntje..Het doet maar wat Lijkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Fleur, als iemand probeert om zich in te leven in een ander is dat toch een mooie eigenschap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Een konijn met eengroot empathisch vermogenLief konijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Nou ja Marjo..het poept maar wel op specifieke uitgekozen plaatsen..aha..uhum..Natuurlijk Dhen maar zoals gezegd en gezien het onderwerp..niet iedereen wint daarbijZooeefff ik sta op stil . Een fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Wat moet er gewonnen worden, dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 ervaring, inzicht etc..Sjjjtttt...moet er echt vandoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Mest natuurlijkKun je goed op stoken(laatste/off) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Het lijkt me dat ervaring en inzicht in ruime mate aanwezig is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Aloa jullie ingelogden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Of is iedereen net uitgelogd?'t Is natuurlijk zondag, dus ieder gaat vroeg naar bed? Dat was ook mijn plan maar het beestenspul ligt hier dwars. Fleur, ik begrijp de cryptische teksten ook al niet. Anderen wel, zie ik dus dan zijn ze vast zinvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ja hallo! Wat voor taalspreek jij nou weer?Mijn ervaring is dat indien stoppen inzicht vergtDit geldt ook voor minderenDan Coco's handelen erbijAnd off joe go!Smells like apiece of koekjeWare het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Huh, are joe tokkie to mie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Si den Mup se!Beetje scherpzinnigheiden alert zijn ala W&WOntleden via PPInzicht overzichtelijkHet geheel in goedetactiviaanse banen geleidMoet goed komen!Anders roepen we Ziza erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 O, die begrijp ik dan opeens weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik ben moe. misschien maar beter uitloggen. En tegelijk weet ik dat slapen toch nog wel niet zal lukken. Probleem, probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Vergeet ik de woestijnrattenen vele anderenIk ga natuurlijk nu ookuitloggen, dat begijpen jullieVoor ik uren doorstuiterGewoon blijven liggen Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Gewoon blijven liggen. Dat is nog eens een tip waar ik mee uit de voeten kan. Ga het onmiddelijk doen.Dagdagggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 oh jawel marjopersephone (of laat ons zeggen Kore;) mocht 6 maanden (lente en zomer) naar "boven" uit de duisterheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ja, dat was zijn vrouw natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik realiseer me dathet soms lijkt alsof ikalcoholproblematiekniet serieus neemDat is niet zoIk wil behoedenvoor masochismeDoor soms de zakenwat lichtvoetig te benaderenIk ben nog steeds bereid mijnervaringen mbt zuipen/stoppen/minderenop een meer integere manier te delen. Als ik daar klaar voor ben niet omdat het als eengedwongen zwaarte wordt benadert, wat ik ook ken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden