will Geplaatst 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Hiersé, ons mup sé Hoe ist ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 goede morgen Mup, hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik bloos ervan. Een paar lipjes van Wil. :$Het gaat goed Wil Ben een beetje aan het worstelen, maar vandaag hoeft er niet geworsteld. Blijf gewoon droog, dat scheelt alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 En hannah ook weeral se Het begint al wat voller te lopen Maar nu eerst onderhoud doen, anders wordt het te laat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Morgu mup en hannah. Mup, moet even zeggen dat ik het gesprek tussen jou en Fleur gisteren met genoegen heb gevolgd. Zomaar .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Igor, hoe gaat het met jou? Ik lees je niet zoveel de laatste dagen. Maar dat komt misschien ook omdat ik niet steeds alles bijlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Het blozen staat je goed mup. Worstelen ? Tja, ken ik alles van, zelfs nu nog, maar het betert en betert.Ben blij dat je vandaag niet hoeft te worstelen, ik heb er ook geen last van.En weet je wat ? Het is heerlijk om me zo fris te voelen op een zondagochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Da's mooi Yvon. Ik heb er ook wel iets aan gehad. De zaken maar eens opschrijven i.p.v. in mn hoofd te houden. Dan vervliegen ze nl. sneller weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Een fris hoofd is lekker Wil. Hoewel ik gister wel iets gedronken heb, voel ik me vandaag ook niet onfris hoor. Maar morgen voel ik me nog veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Mupke klopt, schrijf niet zoveel. het niet drinken wil niet zo. zie gewoon een beetje tegen alles op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 howdihow ochtendkippetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 hey Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ach, daar is Fleur, ook al zo lekker bijtijds weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Waar zie je tegenop Igor? Het stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Heee die Fleur , stukkie voor mup geldt dus ook voor jou hoor..... Ook goeiemorgen Hannah en pp. Igor, als je maar eenmaal bezig bent met de deeltijdtoestand..... heb er alle vertrouwen in dan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Nee Mupke het stoppen niet, maar de behandeling kan ik het (ik kruip heel gauw in m'n schulp), hoe vertel ik het tegen m'n baas. moet ik de familie inlichten, wat gebeurd er allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Kan het niet laten..Quote Wing:k wil nog even een algemene opmerking plaatsen ten aanzien van wat ik hier vanavond las. Al de kennis en al de zinnige tips zijn verdwenen hier. Ik mag worden weggezet als oudgediende zo iemand daar zin aan heeft en men mag op mij spuwen of om mij lachen. Feit is: al de kennis en al de zinnige tips zijn weg. Niemand schrijft hier meer iets zinnigs over alcohol. Wellicht dat het wiel opnieuw wil worden uitgevonden. Dat is okee. Sorry Wing maar misschien las je gisterenavond niet zo goed. Niemand schrijft hier meer iets zinnigs over alcohol? Hoe bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Amen Fleur. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar misschien was Wing wel aan zelfreflectie aan het doen op dat moment? Kan me niet indenken dat hij het over het forum had toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeSorry Wing maar misschien las je gisterenavond niet zo goed. Niemand schrijft hier meer iets zinnigs over alcohol? Hoe bedoel je dat? Ik heb het opgevat als, dat hij ons gesprek niet zinnig vond. Tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Kan ik me niet indenken mup, echt niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 De behandeling was ik even vergeten Igor. Sorry daarvoor. Drie dagdelen toch? En daarvoor is het nodig dat je je werkgever inlicht want het is niet te combineren?Dat lijkt me dan ook wel moeilijk ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 quote: Originally posted by: YvonneKan ik me niet indenken mup, echt niet . Er staat boven: 'ten aanzien van wat ik vanavond las'en dan het verhaal over niet zinninge dingen lezen over alcohol. Ik kijk al uit naar de zinvolle, alcohol gerelateerde bijdragen van Wing vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 ja mup 3 dagdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Zo las ik het ook..maar dat is maar een gevoel..en dat kan bedriegen natuurlijk.Dus Wing, hoe bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden