tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 heerlijk geslapen!veel tekort maar dat deert niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Effe een kopietje van het pactdraadje over mijn intakegesprek !!!-------------------------------------------------Zo daar ben ik weer... Gesprek was vrij heftig en heeft veel energie gekost, maar heeft wel resultaten opgeleverd... Ga andere anti-depri meds krijgen, heb volgende week een test bij de psycholoog en kan de maandag daarna (dus over 2 weken) al beginnen met de behandeling... Moe, maar blij en voldaan !!! ------------------------------------------------ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 koffie?ik zit hier nog met vier blikjes red stiertje...........blikkie??koffietijd is namelijk voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 hee blonde.....heb weer wat gemist geloof ikintake gesprek???waarvoor eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Doe mij maar een koppie thee,anders slaap ik vannacht straks weer niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Heb zelf effe de hakken in het zand gezet omdat ik niet 4 maanden wilde wachten op mijn therapie, dus vandaag intakegesprek via verslavingszorg gehad ivm 12 stappenplan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 alleeeeeeen kopje thee voor blondiekamille welteverstaan, wordt je rustig van@@@lekker BorZo kom ik nooit van die bende af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Mag het ook munt-kaneel zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 lekker meid!en dan al over twee weken beginnen?dat zijn mooie berichtensoms kan je maar zo snel mogenlijk de knoop doorhakken, dan heb je het maar gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 pfffff, hoezo veeleisend?sorry, maar ik moet ook van de kamillebende af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondie:Over 2 weken al, mooi! Waar die hakken in het zand toch al niet goed voor zijn:) Wat voor therapievorm ga je krijgen? Individueel of in groepsverband? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 hey allemaal een goede namiddageven de nodige ergernissen en boosheid geventileerd aan een onschuldige ambtenaar:$maar toch het deed goed:Dnu me weer bezig houden met ditjes en datjes voor zoonlief die 1 september het huis verlaaten zo blijven we bezig:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 middag Zon,wanneer verlaat jij eigenlijk het huis?gaat toch nog wel door? isreal bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Tas : Doe mij dan maar een kamillethee... Eks : Ben echt superblij om over 2 weken inderdaad al te kunnen starten...Ga dan starten in 5 dagdelen in groepsverband en 1 dagdeel individueel, wat evt naar aanleiding van mijn gesprek/test bij de psycholoog volgende week nog uitgebreid kan worden naar meer individuele sessies...Daarnaast ook veel thuiswerk in de vorm van opdrachten...Als ik nu zo kijk vraag ik me ernstig af of ik niet beter voor opname kan gaan... Word bijna een weektaak aldaar te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Hallo Zonnetje,Gaat eerst je zoon uit huis en dan jij:D Zit er al schot in je werkvergunning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 hahaha blondie,des te minder tijd je hebt om jezelf over te geven aan slechte dingen.spannend is het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondie:Lijkt me alleen maar fijn om lekker in je eigen bed te kunnen slapen toch? Kun je meteen ook een beetje afstand nemen van het therapie gebeuren. Lijkt me ook wel zo prettig soms.Maar zo te horen ga je het nog druk krijgen! Moet je er ver voor reizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 ik ga maar eens kijken hoeveel ochtenden ik kan krijgen op één dag!ik zit nu al op twee, dan moet drie en vier ook wel lukkenwelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Spannend, ja of dat nu het goede woord is Tas ??? Zal waarschijnlijk compleet binnenstebuiten gekeerd worden en daarna hopelijk in verbeterde vorm terugkeren !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Nee, Bor lieverd dat wil ik zeker niet en dat weet jij ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Eks , gelukkig is het zeer dichtbij, zo'n 10 minuten op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 werkvergunning neemt momenteel veel van m'n tijd in beslag Eks, dacht dat ik me meer kon bezighouden met zoonliefja, hij vertrekt eerst; was zo gepland want we gaan ons huis verkopenheb voor hem een klein huisje in stad (A) waar hij met roommate (die hij reeds gevonden heeft)kan intrekkenikzelf ben nu bezig (als ik niet met administratieve rompslomp bezig ben voor israel) met alles te sorteren en in te pakken wat hij - en dochter kan gebruikenmaw wat niet meegaat in container naar israel en ja hoor Tas israel gaat sowieso door al moet ik nog even over en weer om papieren in orde te krijgendefinitief vertrek - planning blijft 1 november:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 1 november??hmm, dat is al snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondie:10 minuten fietsen, dat is lekker! Niet ver dus! En dan wordt Blondie gereset:D Ik kan me zo voorstellen dat je er veel aan zult hebben. Nog 2 weekjes aftellen, ook wel weer spannend: nieuwe mensen, omgeving...Een uitdaging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Zonnetje:Klinkt als een hoop geregel, maar toch heb je zo te horen nog voldoende overzicht...Ik zou mezelf al snel verliezen in wat ik allemaal nog moet doen en dan tot niks meer komen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden