Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hee Jane, dat is echt hardstikke top!En zo mooi zoals Bolletje nu herzien heeft!Hee Just Me, goed dat je een leuke verjaardag had!Helemaal goed dat je niets gedronken hebt!Liefs!Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustMe Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 En hoe gaat het met Dune, nog ergens last van? of gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ja hij is wel leuk hoor denk ik,DuneHij is drukker, ik ken dat volkje goed omdat ik zelf in die wereld heb gewerktMaar ja, woensdag maar eens zien in real ife. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 JustMeGoed gedaan man! Niet gedronken. Dat is vast een hele mooie verjaardag geweest.Wat zul jij je goed voelen zeg DuneFijn dat je hier ook al lekker meekletst Jee BolDat was even schrikken zeg.Ik vind het ontzettend knap van je dat je hier gemeld hebt datje wilde gaan drinken. Ik denk niet dat ik je dat na zou doen.Betekent wel dat je echt niet meer wilt gaan drinken andershad je het waarschijnlijk achteraf gemeld. TOP! :present: :present: deze zijn alvast voor jou, maatje!Bovendien ben je een voorbeeld voor velen die hier schrijven en lezen.JaneGoed verhaal vanmiddag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 En WomanVeel plezier met je date woensdag hoorhoop dat het gezellig wordt Fijne avond nog allen,laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ohhh woensdagggg! Je hebt hem nog nooit gezien? een blind date dus!! Tjee meid wat spannend.. krijgen we het te horen???In elk geval heel veel plezier!!! quote: Originally posted by: womanJa hij is wel leuk hoor denk ik,Dune Hij is drukker, ik ken dat volkje goed omdat ik zelf in die wereld heb gewerkt Maar ja, woensdag maar eens zien in real ife. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hi Coco,Ja vind het wel leuk ook,... houd me bij de les iig. Just me, het gaat wel goed met me. Maar ik dronk niet dagelijks, dus is dit nog niet al te lastig..oh weer bezoektot zooooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Part IIII am slow motionDans langzaam in het rondVolg de beweging van mijn handenGlimlachend zingen in niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Haha June, ge kent me nog niet, heb al wat dates versleten En ja jullie krijgen het natuurlijk te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Goeienavond saam!Eten en afwas gedaan (nou da's best knap voor mij :$) en de honden in stortbui uitgelaten, zijn dus sjompiesnat.Dune: je lijkt me echt een schatje en je gaat goed hoor!Justme: moooooi!!! Houen zo joh.Marjo: hoeveel delen hebben we nog tegoed The continuing story of..........................straks hang ik aan het schermin plaats van aan de buis Ga ondertussen strijken, piep zo nu en dan om n hoekje.Trouwens: baal wel n beetje. Heb ik mezelf zover dat ik kan koken zonder die vreselijke zin in alc te krijgen, komen de boulimia-gedachtes weer naar boven ("ik kan het er straks ook uitgooien").Waarom moet ik het mezelf toch altijd zo moeilijk maken, mag er kan er dan nooit es n keer iets gewoon goed gaan? Duiveltje is dus nog niet echt dood, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hoi Bor; ja hoor, het is goed gegaan, echt waar.Het zal ook wel de spanning zijn nu ik over 2 weken weer ga werken.Ik probeer om nu alvast los te komen van mn oude patronen en meer ritme en regelmaat in te bouwen. Zo ga ik al een paar dagen niet meer 's middags een half of heel uurtje liggen, iets wat ik lange tijd heb gedaan. Daar moet het lijf ook aan wennen om zonder door te gaan en dat is best afzien.Geeft niet; ik ben een taaie hoor.Hoe was jouw dag?Morgen zoontje weer, hè? Al plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ahhh Sara, wat lief dat je dat zegt, dat doet me best goed.Ik ben zo aan mezelf gaan twijfelen, voelde me een echt nietsnut en loser!!Maarre,.... wat je net zei, het is ook allemaal zo lastig, ik zat net te bedenken dat ik nu weer loop te bunkeren, (halve vienetta naar binnen gewerkt) terwijl ik een paar jaar terug 70 kilo ben afgevalllen..Het lijkt of het altijd wat is met ons...Het leven hangt aan elkaar van verleidingen en afwegingen... en die mogen, (lees: moeten) we voortdurend zelf maken..Trowuens als ik mijn hond de kans geef eet ze de hele voerton van 20 kilo leeg,... alleen zij heeft een dergelijk overzichtelijk bestaan dat ik haar bakje netjes afweeg per 200 gram per keer!Pfffff mens zijn valt soms echt niet mee!Liefs voor allemaal!Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 en het goede nieuws van vandaag is dat ik morgen zonder kater wakker ga wordenhoera voor dinsdag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 nou, ik heb uuuuuren zitten lezen ook in de oude berichtenen eerlijk gezegd ben ik dan zo benieuwd hoe het verder is gegaan met die mensenmaar kan ze nergens vindenEr was een vrouw, naam even kwijt, die kwam per half uur vertellen hoeveel ze op had, (dronk 3 flessen per dag meen ik) en ging ramen zemen etc.... was erg indrukwekkend... maar weet niet hoe het haar verder vergaan is....dat hield me even bezig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Nou dat kan ik me best voorstellen Bor, dat je dat joch zo hoopvol ziet en weet....maar jullie gaan straks toch samen opgenomen? Of heb ik iets gemist en gaat dat niet door?Dune dat van die 70 kg is wel extreem zeg; had/heb jij dan ook een eetstoornis? Je spreekt ook van "bunkeren"..???Oh ja jij hebt ook honden, hè? Haha die ene van mij fungeert ook als "deurbel" WAFWAFWAF.Wat voor soort heb je? En je schreef dat je er momenteel ook pups bij hebt: vertel????Nee, morgen geen kater, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hi Sara,Ik heb Teckeltjes,.. lekker eigewijs..overigens heb ik een kennel, en regelmatig pups.Nu ook een paar nestjes....we hebben geen katers, wij hebben honden!!!!!! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Dune jij bedoelt Madelief.Was hier kort geleden nog, ik mis haar: weet iemand of ze tijdelijk wat afstand heeft genomen en weer gauw terug komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 oh wat betref afvallen, ik was gewoon moddervet, en veel te dik. Heb in Belgie een gastric bypass ondergaan, een maagverkleining en dunne darm ingekort, daarmee viel ik 70 kg af.. en ben nu "normaal" met een piepkleine maag. mijn spijsvertering is gehalveerd en de stoffen komen sneller in mijn bloed.ook de alcohol dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Lijkt me vreselijk om met een Deense Dog in je kop wakker te worden Dune :D:Dmaar een teckel............tja dat gaat nog hahaha!Leuk trouwens dat jullie een kennel hebben. Zijn het kort-, lang-, of ruwhaar teckels?Ik vind teckels leuk, als ik te oud en te zwak ben voor een herder ga ik voor een teckel geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 hahahahha, een deense dog in je kop!hij is leuk! die houden we erin!Maare ik heb ruwhaar standaard teckelsze zijn zo leukEn ja, ik bedoel idd madelief. Ze was echt zoooo sterk en goed bezig, ze dronk behoorlijk. Maar ze deed het werkelijk formidabel! om steeds te komen melden hoe het ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hè getver Bor, da's &*(^%$#, dacht dat het eerst begin oktober was. Nee, niet leuk voor jou en je zoon.Dune...tjeee...da's niet niks zeg. Moet je nu een speciaal dieet volgen ofzo en steeds kleine beetjes eten?Mens dat is een rigoreuze ingreep zeg. Snap nu waarom je aan het ijs bent hihi...dat smelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 dat wel Sara, maar ik word altijd zooooo misselijk van vet en zoet etenhet was overigens de beste beslissing van mijn leven die ingreep.Ik kan tamelijk normaal leven, maar niet teveel eten, want dan word ik echt ziekIk had echt een eetverslaving, ik at niet maar vrat,... echt goor als ik terugdenk.pakken koek, rauwe gehakt die ik wegspoelde met chocomel....Overigens dronk ik in die tijd geen druppel...het is net of er iets voor in de plaats moet komen.En zonder seroxat zal ik ook wel nooit meer kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hé Bor, bedoel je nu of altijd? Kan zijn dat je nu geen hap door je keel krijgt van alle spanningen.Maar mss wil je er liever niet (hier) over praten?Ik heb geen geheimen hoor. Heb laat (rond 20 jr.) anorexia ontwikkeld en daar bovenop boulimia.Ben ook opgenomen geweest enzo. Heeft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geduurd voor ik echt kon zeggen dat ik er helemaal vrij van was. Tis gek maar ergens héél diep blijven wat weerhaakjes zitten, ik denk levenslang, en die steken dan bij hoge uitzondering ineens weer op.Maar ik heb de weegschaal weggeflikkerd, mn kleren zeggen me wel of ik ben aangekomen of afgevallen en ik denk godzijdank niet meer in calorieën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Sara, dat is toch wel een waanzinnige overwinning!!!Wat eetziektes zijn minstens zo serieus als een alcoholverslaving!!!Enne dat beest heb je enigzinds getemt!!!Ja die kleine weerhaakjes, (mooi beschreven) die blijven maar lidtekentjes blijven toch ook soms jeuken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Dune; dat deed ik ook in periodes van boulimia en dronk daar soms ook bij maar alleen om zo gauw mogelijk over te kunnen geven.En van dat er iets in de plaats moet komen?Nou meis, je bent in goed gezelschap hier hoor, heel veel mensen die een drank-probleem hebben hebben een verslavingsprobleem in t algemeen. Ik ook. Eet (of niet-eet)verslaving, dropverslaving, nicotineverslaving, medicijnverslaving................ik denkdat we gewoon heel erg gevoelig zijn daarin en domweg onszelf in de gaten moeten blijven houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden