Spring naar bijdragen

Maandag 30 augustus 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Verhipt laat ik het maar doen,

Goedemorgen :D

was iets te vroeg wakker en het weer te slecht om te wandelen.
tijd genoeg gehad dus om wat terug te lezen.

Blondie en Bor,
woorden schieten tekort
tegelijkertijd hoef ik ook niets te zeggen
want iedereen weet, inclusief jullie beide, dat het goed gaat
top, dames :present:

het viel me op dat eigenlijk iedereen goed bezig is, dat vervult mij in ieder geval altijd weer met blijdschap.

Maak er een mooie dag van, doe het met een glimlach
en laat die eerste staan als je cadeautje voor jezelf
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

yep, het is weer peutentijd en ik heb geen bal zin.

het schiet ook niet op
nu wil ik uiteraard altijd alles te snel, te veel of te vaak
maar op zo een manier ben ik pas 80 voordat ik eindelijk een beetje normaal ben :D

maar goed...........peutentijd staat altijd garant voor een hoop lol, weinig leren
nou, dan gaan we toch voor de lol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorgen allemaal.

Wat een weertje he,
Hier weer dag 4. En vandaag de eerste niet.
Ben nog wakker aan het worden want had me lichtelijk verslapen. Vind ik altijd vreselijk want dat werkt bij mij de hele dag door. Blijf dan suffig.

Vandaag de laatste restjes opruimen van het feestje. Zo dat hebben we gehad. Was erg leuk maar toch ook fijn dat het nu achter de rug is. Op naar het normale leven weer.:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen knapperds,

Damn heb ik nu igor met bijhorende k & b gemist ?? Werk ze joh, ik zie je wel verder.

Tasseke, het werd eens tijd dat jij opende hé :D

Blondje, jij stilstaan ???? Na 51 dagen, dat meen je vast niet, je gaat als een trein meid. Ben best benieuwd naar dat gesprek. Hou je me een beetje op de hoogte ?

Dees, ach, dag 4, deze keer moet je er echt van overtuigd zijn. Genoeg gespeeld, nu even keihard er voor gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen dames:rose:
Hier sluierbewolking en licht zonnetje.

Igor is denk ik al naar t werk?!

Tas ook al weer weg, wel leuk weer eens een opening van jou, Tas.
Zo te horen bij jou ook goed, fijn :present:

Blondie: peutenlol :D tsssssjjjee nou ik niet hoor heb er meestal veel aan maar ga er nu niet meer zo vaak heen. Heeft me wel door een fiks aantal barrières heen geholpen. Hoop dat jullie een goed plan op gaan stellen, miep ongeduld ;) Fijn om je zo energiek te lezen!

Ha Desi, wat goed dat je nu met een helder hoofd de troep op kunt ruimen. Ik vind het echt zo goed hoe je die verjaardag hebt aangepakt, TOP :present: Was erg onder de indruk hoe jullie al bij de uitnodiging hadden aangegeven dat je geen alco wilde ontvangen, wat een goed idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi : Ik ben nu 2 weken bezig en ga de 3e week in...
Dat is inderdaad laat zeg dat je pas na 5 weken een persoonlijk plan gaat opstellen, maar goed ik was natuurlijk al een maand droog dus misschien houden ze daar rekening ermee dat je eerst 5 weken droog moet staan ?

Will : Ik ben nu eenmaal van het ongeduldige soort, ik wil aan mijzelf werken en dat doe ik ook wel in de therapie, maar daarnaast een persoonlijke aanpak vind ik ook wel noodzakelijk !!!
Ieder mens is uniek he !!! ;)
Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk !!!

Dreads gaan er trouwens vanavond uit en misschien aanstaande vrijdag of zaterdag weer in...
Ben niet echt tevreden over het resultaat...
Dus vrijdag of zaterdag maar een afspraak zien te plannen bij mijn vertrouwde adresje in Gouda...
Weet ik in ieder geval dat mijn haar weer goed zit !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...