tasseke Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Verhipt laat ik het maar doen,Goedemorgen was iets te vroeg wakker en het weer te slecht om te wandelen.tijd genoeg gehad dus om wat terug te lezen.Blondie en Bor,woorden schieten tekorttegelijkertijd hoef ik ook niets te zeggenwant iedereen weet, inclusief jullie beide, dat het goed gaattop, dames het viel me op dat eigenlijk iedereen goed bezig is, dat vervult mij in ieder geval altijd weer met blijdschap.Maak er een mooie dag van, doe het met een glimlachen laat die eerste staan als je cadeautje voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 goede morgen Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 ha morge vrioege vogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 hoe is het Igor?last van een ochtendhumeurtje, dat je zo stil bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 een ochtendhumeur met twee pups???ik was even aan het kaarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 ohhhhhh ik ben nieuwe gordijnen aan het uitzoeken.moet ook gebeuren.Alles goed bij jou verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Leuk wat nieuws uitzoeken.hier alles 'goed'. de vakantie zit er weer op. veel te kort natuurlijk. zo weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 mag jij zo weer naar theraphie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 yep, het is weer peutentijd en ik heb geen bal zin.het schiet ook niet opnu wil ik uiteraard altijd alles te snel, te veel of te vaakmaar op zo een manier ben ik pas 80 voordat ik eindelijk een beetje normaal ben maar goed...........peutentijd staat altijd garant voor een hoop lol, weinig lerennou, dan gaan we toch voor de lol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Het is ontbijttijdtafeltje gedekt voor een zeer chagarijnig kinddie meot vandaag na 8 weken weer aan de slagen zin dat ze heeftfijne dag allemaal weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 ik ga werken. fijne dag allemaal. laterssszzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Goejemorgen allemaal.Wat een weertje he,Hier weer dag 4. En vandaag de eerste niet.Ben nog wakker aan het worden want had me lichtelijk verslapen. Vind ik altijd vreselijk want dat werkt bij mij de hele dag door. Blijf dan suffig.Vandaag de laatste restjes opruimen van het feestje. Zo dat hebben we gehad. Was erg leuk maar toch ook fijn dat het nu achter de rug is. Op naar het normale leven weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Goedemorgen,Tas ; Dank je, gaan inderdaad goed !!! Igor ; Je klinkt wat down of voel ik dat verkeerd aan ?Werk ze, lieverd !!! Straks gesprek met persoonlijk begeleidster om persoonlijk plan van aanpak op te stellen, wordt wel tijd... Beetje het idee dat ik stilsta !!! Ongeduldig, welnee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Desi, top hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Blondie jij anders helemaal Top met je 51e dag ADB. Ik sta weer aan het begin.Hoe lang ben je nu bezig Blondie? Bij de instelling waar ik was geweest doen ze dat pas na 5 weken observatie.Igor geen zin vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Goedemorgen knapperds,Damn heb ik nu igor met bijhorende k & b gemist ?? Werk ze joh, ik zie je wel verder.Tasseke, het werd eens tijd dat jij opende hé Blondje, jij stilstaan ???? Na 51 dagen, dat meen je vast niet, je gaat als een trein meid. Ben best benieuwd naar dat gesprek. Hou je me een beetje op de hoogte ?Dees, ach, dag 4, deze keer moet je er echt van overtuigd zijn. Genoeg gespeeld, nu even keihard er voor gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 den Will seden Sara seden Desi se...goedemorgen allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 en den Blondie se...is er toch ook nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Goeiemorgen dames:rose:Hier sluierbewolking en licht zonnetje.Igor is denk ik al naar t werk?!Tas ook al weer weg, wel leuk weer eens een opening van jou, Tas.Zo te horen bij jou ook goed, fijn Blondie: peutenlol tsssssjjjee nou ik niet hoor heb er meestal veel aan maar ga er nu niet meer zo vaak heen. Heeft me wel door een fiks aantal barrières heen geholpen. Hoop dat jullie een goed plan op gaan stellen, miep ongeduld Fijn om je zo energiek te lezen!Ha Desi, wat goed dat je nu met een helder hoofd de troep op kunt ruimen. Ik vind het echt zo goed hoe je die verjaardag hebt aangepakt, TOP Was erg onder de indruk hoe jullie al bij de uitnodiging hadden aangegeven dat je geen alco wilde ontvangen, wat een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ron, als daar uw pakje op zat, dan wordt het zoeken hoor Jet, ik vertrek woensdagochtend richting Koblenz, maar ik hoop dat jullie goed kunnen volgen hoor. zal regelmatig "on the road" posten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Goeiemorgen heren stiekum binnensluipen terwijl dit ouwe wijf met haar stramme ochtendpoten zit te typen;)Hee heeft er iemand nog een straffe bak????Kan niet wakker worden:$Will wanneer vertrek je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Iersé de niwi sé, you early bird, Sara, altijd blij je te lezen, weet niet hoe dat komt, maar het is zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Desi : Ik ben nu 2 weken bezig en ga de 3e week in...Dat is inderdaad laat zeg dat je pas na 5 weken een persoonlijk plan gaat opstellen, maar goed ik was natuurlijk al een maand droog dus misschien houden ze daar rekening ermee dat je eerst 5 weken droog moet staan ?Will : Ik ben nu eenmaal van het ongeduldige soort, ik wil aan mijzelf werken en dat doe ik ook wel in de therapie, maar daarnaast een persoonlijke aanpak vind ik ook wel noodzakelijk !!! Ieder mens is uniek he !!! Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk !!! Dreads gaan er trouwens vanavond uit en misschien aanstaande vrijdag of zaterdag weer in... Ben niet echt tevreden over het resultaat... Dus vrijdag of zaterdag maar een afspraak zien te plannen bij mijn vertrouwde adresje in Gouda... Weet ik in ieder geval dat mijn haar weer goed zit !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Will, geheel mijnerzijds:heart:Dus vanaf woensdag roadrunner? Ehhhhhhhh......Roadrekel Arme Niwi, blijft rekeltje alleen, maja de woestijn is groooooooooooooooooooot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Niwi, ouwe woestijnvos !!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden