igor Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 goede morgen allemal. en HOUTJE van harte gefeliciteerd maak er een mooie dag van:musicnote:
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 OOOOOOOOOOpppppstAAAAAAAAAAAAAAAAAAn kom op slaapmutsen het is al 10 over 6.weekend over, vakantie over, aan het werk weer.K&b zijn op de bank gekropen en slapen als onschuldige hondjes maar als jullie niet gauw opstaan stuur ik ze op jullie af hoor en ze zijn gegroeit hoor (maar hebben nog wel naaldjes van tandjes)
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 Nou de KOFFIE is op:D een beker warme melk staat al wel klaar
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 Oke dan knabbel en Babbel ga ze maar wakker knuffelen (knabbelen) maar laat Wil nog maar even liggen die heeft wel vakantie en heeft z'n rust hard nodig Go girls
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 Kunnen jullie het vinden meisjes? voor die hond van Sara hoef je niet bang te zijn hoor, hup spring maar in bed nou en struikrover kennen jullie die doet ook niets, maar niet meer krabben denk erom. en drup woont om de hoek banjo kennen jullie ook kom op meisjes knabbelen. yvonne heeft de vakantie er ook opzitten kom op die luie .... uit bed aan het werk. pas op Bor staat om het hoekje en wil jullie aan het schrikken maken
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 de melk is ook weg nu nog een bakkie joghurt.
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 zo te zien wordt het weer een solo blaadje
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 Knabbel en Babbel kom maar terug hoor. er staat een lekker ontBIJTje klaar voor jullie
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 OOOOOOOOOOOOhhhhh wat zijn jullie erg. ik pak wel een bak water. (jullie lijken mij wel in de vroegere jaren tien keer roepen en dan eens een keer opstaan.OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN.
igor Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 6 september 2010 ohhh wat is het ook een drollie K&B neem struikrover maar mee hiernaar toe en de oorwasdienst ook
Sara Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Nou moe; langslaper?:$Mogguh dames!En ohhhh wat LIEF Caro!!!Hey Igor waar zat je gisterenJet en ik hebben je gisteravond nog heel hatd geroepen!
Sara Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Tis trouwens nog wel mn vrije dag, hoor;winkels zijn zaterdags open en maandags dicht dusssssIK heb nog weekend kind of................moet vanmorgen naar de psych.O echt waar Houtje jarig?Houtje: VAN HARTE GEFELICITEERD:present:DAT HET MOOI JAAR MAG WORDEN VROUWKE
Sara Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Morgen Desi!Alles goed?Wil van de gelegenheid gebruik maken om je te complimenteren je doet het hardstikke goed!!! Gisteravond na uitloggen nog even nagemijmerd over de draad;vond de dagdraad van gisteren er 1 om in te lijsten,tesamen met de berichten van zaterdag die daar eigenlijk al bij hoorden.Een Dag met een gouden randje (vind ik).Hier komt de zon door, wordt weer een mooie dag!
Sara Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Yes! 4 op een rij Tijd om wat te gaan doen.
blondie6173 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Goedemorgen,Werd ik toch mooi wakker met 2 knabbelaars aan mn oorlellen...Is er nog koffie ? Lust wel een straffe bak, met taart van houtje !!! Gefeliciteerd Houtje, maak er een mooie dag van... Het weer zit je vandaag al mee !!! Deze is voor jou !!!
will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Houtje :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Van harte vanuit de AlpenDe nevel hangt hier tussen de bergen en ik heb al zitten genieten van mijn balkonnetje (waar ik geen internet heb blijkbaar), nu dus in de ontbijtzaal, maar moet hem dichtdoen als de andere gaten hier zijn. Dus als ik ineens even weg ben Hoe gaat ie allemaal ??
will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Ah zo, dat was k&b dat ik voelde daarstraks Blondje, je nieuwe dreads al ?En waar is borretje ? (met zwoele stem)
niwi Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 gm allen,allemaal voestijnvossen wederom...den Will se...
will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Een pack van vossen, hebben ze daar geen naam voor niwi ??
niwi Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 een stelletje droogkl..ten misschien ????
blondie6173 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Will : Geen geld, geen dreads !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden