blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Yep Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Nee, nu nog uitzoeken of dat mijn sterkte is of mijn zwakte...Ik vermoed het ergste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Het is mij allemaal om het even druppeltje. Ik ben hier helemaal 'nieuw' en onbekend maakt onbemind XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Nee hoor Leeuw2Onbekend maakt zeker niet onbemind...Maak graag ge(mis)bruik van je ervaring van zo lang droog staan (ruim 2 jaar toch?)Kan ik alleen maar van leren !!! En jij ook...Het kan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bor, ik ontken !!!(verval nu even in mijn oude gedrag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hoi Leeuw, woestijnvosje hier, hoe gaat ie ?Leuk dat je ons gevonden hebt en dat we van enige betekenis kunnen zijn voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ik ben er mee weg lieverds, bedje in met filmpje.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Nee hoor Leeuw. Je bent wel onbekend maar zeker niet onbemind. Het is gewoon vreemd tussen alcie te zitten die ook onderling contact hebben of hier een soort band. Trek je er niets van aan en spring er in want er is altijd wel iemand die je over de streep trekt.Caro morgen is kee. Stel de tramadol uit en gooi de bups in de auto. Struikrover ken me dus houd ik in bedwang met Banjo dan kan jij rustig met je kittens gaan. Alleen wil ik daarom zo vroeg mogelijk zodat ik de tramadol in kan nemen maar als het niet anders kan dan heb ik nog tandvlees en dat heb ik de laatste tijd bewezen door ook op en neer te reizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 trusten Will, woestijnvos...Morgen weer in je eigen mandje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 En ik ben er ook mee weg...Aan het werk aan mn opdrachten:huh:Zal wel nachtwerk worden, maar is voor een goed doel !!! Groeien ipv stilstaan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 aan allen die nog aanwezig zijn een goeie avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Nou ja zeg. Daar hebben we Smid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ja Mupke, ik ben geen grote bezoeker hier, maar dat wilt niet zeggen dat ik niet dagelijks aan de mensen op dit forum denk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 maar ben toch blij dat ik af en toe eens kan binnepiepen. Het blijft een goeie hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 En ik maar steeds denken dat jij het gewoon op je sloffen deeed allemaal. Maar gaat nog steeds goed dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Mupke, het gaat heel goed. Echt waar.De barkast blijft onaangeroerd, of is alleen voor de bezoekers. De bak met bier zal straks nog de vervaldatum bereiken. Ik heb nog geen drupke alcohol gedronken. Wel al heel veel frisdrankjes leren kennen. En ik die dacht dat er maar 2-soorten bestonden ;o)Heb wel een beetje een andere niet zo goeie gewoonte nu...IJsjes eten. Maar daar heb ik nog geen kater aan overgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 quote: Originally posted by: smidIJsjes eten. Maar daar heb ik nog geen kater aan overgehouden. Pas maar op. Je kunt er wel een buik(je) aan overhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Buikje had ik al Mupke. Er komt niks bij, maar er gaat ook niets af.Ik heb ook heel veel gefietst deze zomer. Zaterdag nog 145km.Maar de ijskast staat momenteel 'ijsjesvrij' en mijn vrouw zegt dat ze een tijdje geen meer gaat meebrengen. Ze kan er ook moeilijk afblijven.Tis dat of straks een groter bed kopen :$))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Goeienavond Jetset.Zoals je beetje hoger kunt lezen moet je al geluk hebben me eens te treffen hier.Maar eens ik er ben...krijgen ze me er niet meer af ;o) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Mevrouw Smid lijkt me een wijze vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Jetset! Het gaat wel over ijsjes hé ;o) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Oei Jetset, tis ik die niet mee was.Goed kan je altijd worden hé, slim dat is een ander paar mouwen. Daar heb ik trouwens problemen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Mupke,Sinds ik niet meer drink is die wijze vrouw precies gemakkelijker geworden in onze relatie.Raar he, het was nochtans zij niet die dronk ;o) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ben ik dan de enige die wel ijsjes in huis heeft nu? Maar ik hou niet van ijsjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Jet, hoe kan je dat IP-adres zien dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden