Spring naar bijdragen

Woensdag 8 september


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor Leeuw. Je bent wel onbekend maar zeker niet onbemind. Het is gewoon vreemd tussen alcie te zitten die ook onderling contact hebben of hier een soort band. Trek je er niets van aan en spring er in want er is altijd wel iemand die je over de streep trekt.

Caro morgen is kee. Stel de tramadol uit en gooi de bups in de auto. Struikrover ken me dus houd ik in bedwang met Banjo dan kan jij rustig met je kittens gaan. Alleen wil ik daarom zo vroeg mogelijk zodat ik de tramadol in kan nemen maar als het niet anders kan dan heb ik nog tandvlees en dat heb ik de laatste tijd bewezen door ook op en neer te reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, het gaat heel goed. Echt waar.
De barkast blijft onaangeroerd, of is alleen voor de bezoekers. De bak met bier zal straks nog de vervaldatum bereiken. Ik heb nog geen drupke alcohol gedronken. Wel al heel veel frisdrankjes leren kennen. En ik die dacht dat er maar 2-soorten bestonden ;o)
Heb wel een beetje een andere niet zo goeie gewoonte nu...IJsjes eten. Maar daar heb ik nog geen kater aan overgehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buikje had ik al Mupke. Er komt niks bij, maar er gaat ook niets af.
Ik heb ook heel veel gefietst deze zomer. Zaterdag nog 145km.
Maar de ijskast staat momenteel 'ijsjesvrij' en mijn vrouw zegt dat ze een tijdje geen meer gaat meebrengen. Ze kan er ook moeilijk afblijven.
Tis dat of straks een groter bed kopen :$)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...