Spring naar bijdragen

Woensdag 8 september


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben er ook weer. Tuurlijk weer naar de winkel geweest want kan niet ophouden met eten hier. Was het markt in het dorp en dat vind ik altijd leuk dus erover. Gaat makkelijk want het lijkt hier wel madurodam. Leuke broek gezien voor 10 euro dus er maar meteen 3 genomen maar nu zitten die gulpen zo raar. Drup weer want het zijn heren broeken hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, klaar met eten en effe teruglezen...

Will : Super van je hoor dat je ondanks je gevoelens die opspelen zo droog blijft, zowel in je verhalen alsook in je opmerkingen en natuurlijk ondanks de trek ook van binnen... droogkloot noemen ze dat hier !!!
Maar ik blijf je liever woestijnvos noemen hoor !!! Rekeltje van ons...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het ook niet Will. Ik denk alleen maar aan vroeger :D toen ik het weleens dronk als ik nog moest rijden. Maar dan had ik aan eentje meer dan genoeg. Ik vond het gewoon vies. En nu vind ik nog steeds dat er genoeg andere alternatieven zijn als je alco-vrij wilt (of moet) drinken. Alles beter dan AV-bier.
Als ..., dan het echte werk. Oh, dat mag ik hier niet schrijven zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is je persoonlijke mening Mupke, denk dat mensen dat wel aan kunnen. Ik vond AV bier de eerste keer heel erg smerig alleen ging ik mezelf erop conditioneren. Als je de smaak van bier gewend bent is AV het beste alternatief als je even naar een biertje snakt, of tenminste het gevoel dat je iets alcoholisch drinkt. AV bier is dan echt zo een noodlijn die je even een duwtje in de rug kan geven.

Tenminste, in mijn geval. Ik ken inderdaad zat mensen die het vies vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, Als het is wat ik denk dat je hier wilt schrijven maar niet denkt te kunnen schrijven hier (begrijpen we het nog?) dan geef ik eerlijk toe dat ik het AV-bier of AV-wijn gewoon niet durf te drinken...
Angst dat ik dan getriggert word om het echte dan te gaan drinken, maar goed daar heeft een ieder verschillende ervaringen mee...
Drink hier tegenwoordig potten/liters thee... en die gang naar het toilet zou je ook bijna van gaan triggeren... hahaha ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blondie, het was niet dat ik niet durfde schrijven. meer dat ik dacht: van Tactive mag ik vast niet voluit schrijven: Als ik ooit weer wil drinken, dan het echte werk. Omdat dat niet-helpend is voor anderen. Of zoiets.
Nu staat het er toch. :D

Ik drink ook veel. Veel thee, veel koffie, veel van alles eigenlijk. Behalve alco-houdend. Ik heb het momenteel drukker met mn stoppen met roken dan stoppen met drinken. Die rook-verslaving lijkt hardnekkiger te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge wat een mooie foto's Wil. Je zou er zo willen blijven wonen.

Leuk Blondie altijd welkom en de boys natuurlijk ook. Volgende week is Berend Botje weer terug maar de deur is altijd open voor iedereen dus zeker voor jou.

Heb ik die nieuwe broek aan maar nu zijn de pijpen ook zo'n 20 cm te lang. Naja maar opgerold want ben de laatste weken toch Zwiebertje. Ik weer want kocht er gelijk 3. Er konden ook vesten bij en tuurlijk ook gekocht maar durf ze niet eens meer uit te pakken hahaha. Enfin dat afwasbakje en afdruiprekje heb ik nog niet maar wel sportieve herenkleding die een tikje sukkelig om mijn lijf zitten. Hoop niet dat morgen Caro komt want die valt weer in een stuip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173

dan heb je eigenlijk maar 1 keer die rottijd



Ik heb geen rottijd nu. Een stukje euforie, maar ook dat niet eens heel erg. Wel veel nuchter verstand heb ik momenteel. Dat zal helpen.
Mijn hoofd is het helemaal eens met mijn stoppen van beide. Mijn lijf verzet zich vooral heel erg tegen het niet meer roken. Dat uit zich door veel spierspanningen. In mn tenen, benen, handen, schouders. Blehhh, wordt dat wel een beetje zat. Maar ik geef me vooralsnog niet gewonnen!!! :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup, hou vol !!! Trots op je, maar ook superjaloers;)

Heb vandaag trouwens eindelijk toegegeven dat ik stronteigenwijs ben !!!
Is dat nu mijn sterkte of mijn zwakte ?
Moet voor mijn therapie een lijst gaan maken met mn sterktes en zwaktes, mijn triggers en mijn uitdagingen... pffff...
Ben ik nog wel even mee zoet dus:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...