blondie6173 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ben er weer en ben weer weg... Eerst even eten, kom zo lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ik ben klaar voor vandaag, ga zo bankhangen met de pups.Wil is alles goed gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bor heb je het droog gehouden vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 nou maar weer verder kletsen met mezelf . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ik kreeg vanmiddag wel even een 'paniek' gevoel. ik had even zoiets van zo even genoeg en nu niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Maar heb geen alcohol gehaald hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 dat kan ik niet maken na al die lieve reactie's van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 nee ik doe het niet alleen voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ook voor mezelf in de hoop dat ik gauw kan starten met de deeltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 heb nu wel flink last van m'n maag maar of dat een afkick verschijnsel is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 en vreselijk moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ga zo lekker bankhangen met de pups. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 maar de 1 zit buiten op de uitkijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 de ander ligt al in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Jee Igor, wat zit jij hier in jezelf te praten meissie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 nou het bladje is vol dus Hangen op die bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 tja Mup er was nieiiieemand snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Borretje en Wil staan stiekum om het hoekje te gluren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 quote: Originally posted by: igortja Mup er was nieiiieemand snik Ik ben er tocbh? What more doe joe want? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ik word geroepen moet op de bank zitten tot laterssszzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 nou moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hela hela, ben er ook nog zenne Was best veel om terug te lezen en ondertussen soepje al gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 De foto's zijn aan het uploaden, hoop dat de lap het nog wat volhoud. Ik heb hier geen stroomstekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Wanneer ben je weer thuis Wiil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Vlug even vertellen.In de gietende regen vertrokken, en heel de weg door zonder ophouden nat, nat, nat !!!Het eerste burcht Hohenecken bereikt, maar dan was ik ondanks men regenpak al nat tot op het ondergoed.Na de beklimming van mijn leven MET zware rugzak, was ik ook van binnen doornat, van het zweet deze keer. Pffff. Algoed dat ik de ruine best wel mooi vond.Dan verder ineens richting Vianden en zo'n 80km voor aankomst brak de zomer kompleet aan. Blauwe lucht, heerlijk zonnetje en ik heb mezelf nog voor een groot stuk drooggereden.Nu dus in Vianden, de kers van Luxemburg.Heb hier niet zo heel lang geleden ook met miss Will gezeten en werd natuurlijk overspoeld met herinneringen. Tja, that's life, en ik ben dan maar in mijn uppie met de telefriek tot boven geweest om enkele mooie shots te nemen van de burcht.Geen internet op de kamer, dus zit hier in het resto te typen. Hoop dat de andere mensen het niet te erg vinden Ik had net de wijnkaart in mijn handen en kon het niet laten om ze eens goed te bekijken. Het water kwam me in de mond, en ik mag dat niet meer doen, dus vlug een lekkere AV biertje besteld. It keep's me going Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden