Spring naar bijdragen

Woensdag 8 september

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vlug even vertellen.

In de gietende regen vertrokken, en heel de weg door zonder ophouden nat, nat, nat !!!
Het eerste burcht Hohenecken bereikt, maar dan was ik ondanks men regenpak al nat tot op het ondergoed.
Na de beklimming van mijn leven MET zware rugzak, was ik ook van binnen doornat, van het zweet deze keer. Pffff. Algoed dat ik de ruine best wel mooi vond.
Dan verder ineens richting Vianden en zo'n 80km voor aankomst brak de zomer kompleet aan. Blauwe lucht, heerlijk zonnetje en ik heb mezelf nog voor een groot stuk drooggereden.
Nu dus in Vianden, de kers van Luxemburg.
Heb hier niet zo heel lang geleden ook met miss Will gezeten en werd natuurlijk overspoeld met herinneringen. Tja, that's life, en ik ben dan maar in mijn uppie met de telefriek tot boven geweest om enkele mooie shots te nemen van de burcht.

Geen internet op de kamer, dus zit hier in het resto te typen. Hoop dat de andere mensen het niet te erg vinden ;)

Ik had net de wijnkaart in mijn handen en kon het niet laten om ze eens goed te bekijken. Het water kwam me in de mond, en ik mag dat niet meer doen, dus vlug een lekkere AV biertje besteld. It keep's me going ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...