Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ja Borretje, volgens mij heb ik je afgelopen weekend nog gesproken. Ik denk in plaatjes.
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Trouwens Spud hoe is t met jou nu???want je bent laat op de avond, alles wel???
druppeltje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 nee Witte doe ik niet maar heb er wel zin in
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Das mooi druppeltje om te horenblijf maar lekker ff hier hangenBeetje afleiding enzoInternettijd op dongel lijkt me ook nog is goedkoper dan jajum toch??
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Klopt Witte. Shame on me! Als ik dat lees hoop ik altijd dat de blackster terug is brings memory´s alleen maar mooien.
Mai Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hee Spuddeke!Ik herkende je nietSinds wan draag jijeen mask?Will doLeuk!!!!How's da wood house????
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Voor jou ff deze Spud:heart:Ook al snap ik niks van blackstar, ik vind je toch een lieverd
druppeltje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 marjo dat is al jaren de outitt van spud suffieen nu de tafel, vertel
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ken je ook Spud, maar is al wat langer geleden. De vrolijke will whas still alive
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Witte, eigenlijk niet goed, maar ik heb mijn leven tijdelijk ter beschikking gesteld en dan gaat het. Eigenlijk betekend dat, dat mijn leven voorrang krijgt op ander leven. Maar gaat het om een dier dan ben ik mannipuleerbaar. :-(En ik snak naar een eigen leven, ookal kan ik mijn klimdrang integreren in mijn werk. Tijdens mijn werk heb ik daar veel voordeel van. :-)
druppeltje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Witte gaat goed hoor. Ben niet bang maar heb er wel zin in dus niks mis met me want doe het niet en blijf eerlijk wat al heel wat is voor een alcie
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 zo is t druppeltje blijf maar lekker hier...spud;)
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Elke dag wordt ik wakker in een vakantie stemming.De kiddo´s laten me ook niet vertrekken, elk een rondje door de tuin. En dan vangen maar als ik ga is het hommelus.
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Jetset en Borhoe is t nu met jullie?de dag een beetje goed doorgekomen?
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Kan mnn ogen niet meer openhouden. Nighty nightXX
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Truste Will en superdat je hulptroepen hebt ingeschakeldHopelijk kun je ook nog een beetje slapen:lips:
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ik weet nog goed dat mn uitglijder van de hyperdepiep kwam JetsetIn ADB alles behandeld van rot in vel voelen, maar nooitaandacht geschonken daar, aan hyperdepiep buien.Daarom was ik ff benieuwd naar je....
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ik vind t zo goed van BorHouwe zo he vandaag!!!
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ja mooi dat je m herkende Jetset en ook op tijd ingreepom iets te gaan doen, waardoor je je zinnen kon verzetten.Daar draait t allemaal om
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Bor ik bedoel:Jij schreef haast niet te doen, maar ik leef nogDus dacht ik goed dat je hier bent nu, als je dat zo voeltTenminste ik ga er van uit dat als je hier bentdat je afleiding zoekt ipv drinken.Ik kan me zo voorstellen dat drinken makkelijk is als het haast niet te doen isen dat vind ik dus goed.Snappie?
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Laat maar, tis al laat, dat zal t zijnIk ga afsluiten, lekker mn bed inWeltrusten allemaal voor straks en tot morgenlaterzzzzzzzz
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Zoveel te lezen...ik ben nog waker...xleuk om te lezen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden