Mupke Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 quote: Originally posted by: jetsethier ontstaat iets mooihoois :moon: :moon: Will heeft zn stroom op Jet. We zullen het vandaag niet meer te weten komen. Welterusten. (nog maar een keer, blijf nu echt weg)
will Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 benner al opnieuw, gelijk verhuist naar de "master" bedroom Ik begin me stilletjesaan aangenaam te voelen, nu ik al een beetje kan doen wat ik wil. Dit moment even vasthouden.Jet. Brb = Be Right Back
dymph Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Ja Mupke, ik woon al lang alleen. Jij ook, geloof ik? Kon er vroeger beter tegen dan de laatste tijd. Altijd alles alleen doen, brrr, het begint me soms moeite te kosten. Maar ja, waar en hoe schaak ik een leuke vent op mijn leeftijd (56). Zou het niet eens meer durven denk ik, ben alles helemaal verleerd, haha.
will Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Wie komt mij schaken ?Ik ben schaakbaar hé
will Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Een mix van de drie ? Tel daar nog alco bij misschien ?
bekkie Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Hallo allemaal,Will bedankt voor je woorden, bedankt voor het er gewoon zijn. Terminaal of impotent ga ik het nu even niet over hebben. Rijk ja alleen ik weet dat Nogmaals tnx Will, ik hou van je (you know why) XX
will Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Ik voel precies dat Bekkie in de buurt is
druppeltje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Aan mij heb je ook niks Will want kan niet schaken maar houd wel van spelletjes hahaha.Verdikke net de hond uitgelaten maar wat is het wennen om met een schijnwerper te kijken waar je loopt. Die verhipte ongelijke stoeptegels hier en Caro maar bang zijn dat ik in het huis mijn nek zou breken over de trappen nu zou het wel eens een stoeptegel kunnen zijn. Krijgt ze morgen van me uitgebreid te horen natuurlijk.
will Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 Allez, de geschaakte gaat liggen nu. Spelletjes zijn fun hé drupje Slaap ze Jet, MupIedereen sweet dreams
igor Geplaatst 22 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 22 september 2010 weltrusten. morgen weer gezond en vrolijk op
Meisje66 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Geplaatst 22 september 2010 blondie, ik kan zien dat je er nog even bent, ik hoop voor jou dat je ook een beetje goed kan slapen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden