Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Kan nog net om deze tijd.

Blondie :sun:

Igor tijgertje :heart:

Vandaag mijn nieuwe hulp. Hartstikke lief maar een beetje getikt. Doet erg zijn best maar dingen die ik niet bedoelde. Kwebbelt de oren van mijn kop zodat ik nu maar met mijn rug er tegen zit om niets te horen of zien hahaha. Ja het is een hij maar poetst beter als ik als vrouw ooit heb gedaan want had er ook een hekel aan eerlijk gezegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje is een kanjer en daarom is Borretje zo lief. Borretje is een held maar moet eens leren om boodschappen te doen hahaha.

Naja ik heb ze ook online weer binnen en geen haar beter dus laat ik maar niks zeggen hoe ik over boodschappen doen denk. Maar ik kan het echt niet goed dus soms is een handicap wel makkelijk als excuus hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje ik barst van de schoenen. Schijnt een vrouwenkwaal te zijn om veel schoenen te hebben. Maar de schoenen waar ik echt op kan lopen moeten nog uitgevonden worden hahaha.
Maar kee doe mij maar grijze met een plat hakje en maat 37. Zonder veters want als ik moet bukken dan kom ik niet meer omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje soms denk ik dat vrouwen geboren worden met schoenen want ze hebben nooit genoeg. De kleur deugt niet, is uit de mode, zitten niet lekker en noem maar op om een reden te bedenken weer nieuwe te kopen maar we bewaren ze wel. In 2 kasten liggen ze 3 hoog opgestapelt maar vind nog dat ik wat anders nodig heb hahaha. Ben telkens mezelf aan het vertellen dat ik betere schoenen nodig heb zodat ik goed kan lopen maar dat kan ik toch niet dus die smoes had ik al verzonnen.

Ga huppeltje uitlaten en miss scoor ik nog een paar schoenen. Nou dan kom ik echt niet meer bij hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...