bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 goedemorgen aan alle vroege mensen en degene die later zijn -------------->hier koffie suiker melk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hoi Bloem, goedemorgen!We waren samen bezig.Je bent er trouwens vroeg bij.Ik moet al weer opschieten, neem wel een bakkie thee op mijn werk.Fijne dag en misschien tot straks.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 werk ze harry fijne dag nog . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Zo, gewassen, geschoren en een beetje extra after shave, stel je voor dat ik Bol tegenkom.Ik ben weg, prachtdag allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 snuiffffffffffff mmm ruikt het hier lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 goedemorgen fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 sssnnnnnnnnnnufgoede morgen bloem en fibo.ruik jij zo lekker bloem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 morgen borretje ,morgen igor -------------------> koffie voor wie wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Borrie ook goede morgen.Jet geef 'm van jetje met de verhuizing en niet aan de verhuizers komen hé anders komt het werk niet af vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 nee igor harry rook zo lekker speciaal voor borretje gedaan sorry bolletje was het hahahahais even met haar lieffie op msn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goeiemorgen, heb niet zoveel tijd, want moet dra gaan werken. Toch vlug even het hoofdje hier binnensteken en koffietje grabbelen. K&B al terug op hun plooi Igor, want ze hebben dapper gevochten hoor, je mag er trots op zijn Jetje, een goede verhuis gewenst en hoop ook een droge, letterlijk en figuurlijk. Het zal een vermoeiende dag worden, wou dat het bij mij al zover was !Bor (test, zwoele stem, test) ahum, nog niet bor, maar ze komt terug hoor Bloempje, jij bent samen met Harry vandaag de vroege vogels van de dag ,)Ook hoi Fibo, is weer tijdje geleden, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 morgen will werk ze joh een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 werk ze Wil K&B liggen nog in bed dus zachtjes doen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hmm, bloem, als ik zo naar buiten kijk is het bal zo fijn niet meer vrees ik. We gaan erg nat worden vandaag Maar ja, daar dienen dan de pakken voor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hahaha, helemaal uitgeteld igor ? Ocharme, ik breng je enkele hondensnoepjes als ik op mijn plaats ben hoor ! Dat hebben ze wel verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 gooit een paraplu de box in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Oh dank je bloem, net wat ik nodig had, en wat een mooi motiefje zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Wees voorzichtig Fibo en rijdt een beetje tussen de druppels door wil je ?Tot de volgende keer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 ja lief he will die konijntjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Werk ze Fib en doe een lekker luchtje op je weet nu waar het voor dient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dat is zo bor, dat is zo.Voila, het is zover, ik rammaseer alles hier bijeen en ga vertrekken, richting noorden. Job awaits !!Tot in de loop van de dag, en bloempje, ik maar denken dat het PB bunnies waren zeg Tot seffes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 ahhaahhaa will nee degelijke konijntjeswerk ze voor diegenen die gaan tot laters snik snik vriendje weer weg mmm mijn liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 is even eten maar ik keer terug hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 werk ze voor diegene die moeten laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden