Spring naar bijdragen

Bedankt allemaal

Willeke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit net op dit forum en wil jullie allemaal bedanken voor de lieve en steunende reacties.Daar heb ik veel aan,en een beetje steun kan iedereen gebruiken,toch.En Lytse,ik wist niet eens dat het na 2 jaar een triggerpunt kan zijn,dat je weer de zin krijgt om te drinken.Ik ben ook best trots op mijzelf (sinds kort gun ik mij dat gevoel)dat ik iets meer dan 2 jaar niet meer drink behalve appelsap en thee dan haha.Ik woon alleen en ik heb ook nooit alcohol in huis,ook niet voor bezoek.Mijn vriend drinkt af en toe een pilsje,maar niet als hij bij mij in huis is.Dat stelde hij zelf voor,de dag dat ik mij aanmelde bij de VNN.IK heb een nogal heftig leven achter de rug en krijg daarvoor ook therapie.De diagnose was ptss.Ik heb altijd wel geweten dat er iets mankeerde aan mij en ben daarvoor in het verleden ook al eens voor opgenomen.Maar dat is ongeveer 20 jaar geleden en in die tijd stopten ze je vol met medicijnen en liep ik als een zombie rond.Verder werd er niet veel onderzocht of mee gedaan.Bij de VNN kreeg ik de nodige hulp en vandaar uit kreeg ik dan ook therapie en dat doet mij erg goed.Ik begin steeds meer te leren wat mijn triggers zijn en hoe ik met bepaalde dingen moet omgaan.Ik dronk om niet te voelen en soms is dat moeilijk om het allemaal nuchter te moeten ondergaan,maar ik ben goed bezig.Ik lees de verhalen hier en daar leer ik weer van van.Tot de volgende keer.

Knuffel,Willeke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Willeke,

We gaan er met zijn allen voor! Goed dat je vriend niet drinkt in je bijzijn.

Ja, dat omgaan met alle (verstopte) problemen valt niet mee, maar als je ze door drank verdooft, gaan ze helaas niet weg. Ze steken toch steeds de kop weer op.

Fijn dat je een goede behandeling krijgt.

Veel succes en volharding.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...