glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 dat klopt wat je zegt het is de wil om te stoppen krij ik een brief van mijn dokter en moet van de week bloed prikken om te kijken off ik geen leveraandoening heb en nog iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 eigenlijk een reden te meer om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ja maar ik probeer elke dag om te minderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 en lukt dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 nou ik ben van de 13 halfe liters naar de 10 gegaan dat klinkt gek maar dat is voor mij erg knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 vind je dan zelf niet dat je een verslaving in stand houdt op die manier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 f Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik kan alleen maar van het leven genieten als ik niet drink, Alf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jij zit in mijn hoofd,mijn lichaamen vreet voortdurend aan m'n brein.Elke minuut met je in gevecht.Je wilt me beheersen en toch,weer verlossen van de pijn.Langzaam word ik zwakker,voel steeds minder pijn.Zou dit nu de helse verslaving zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 f Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goedemiddag.Alf mag ik je toch feliciteren met je hele jaar:present:. Ik vind het een hele prestatie. Dat jij er niet uithaalt wat je had gedacht vind ik jammer voor je maar wel heel eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Wat een rust hier. Ik ga hier heel zenn zitten wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 hallo Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hallo Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 mupke mag ik je wat zeggen ik zie het niet meer zittenik word gek van mezelf elke dag maar weeer het zelfde drank en nog eens drank ik doe mijn ouders er veel verdriet meedan gaat het goed en dan gaat het weer slecht ik weet niet meer wat ik er mee aan moet ik hou nogall van gedigten en vanavond ga ik een gedigt plaatsen die jullie maar eens goed moeten lezen mupke ik weet het niet meer Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goedeavond beste mensen,Alf,Ondanks alle ellende die je voelt, wil ik je toch feliciteren met een jaar alcoholloos.Hoop toch voor je dat het leven je eens gaat brengen, waar je naar zo verlangt.Alleen jij zelf kan daar aan werkenSterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hoi Rapi. Glen, ik ben bang dat ik je niet kan helpen Niet leuk voor je, maar zo is het wel. Ik ben ook maar iemand die hier voor haar eigen problemen zit. Soms kan ik iemand een duwtje geven, of een opsteker, maar soms ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hoi Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik zie nu pas dat jij de twee jaar allang gepasseerd bent. Ik ben wel benieuwd wat het forum je nog biedt Rapi.En .. hoe je aan de naam Rapilos komt. Ik lees het antwoord hopelijk later vanavond, want ik ga even de keuken in en daanra wat tv kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goedeavond allemaal, ...toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Mup,Dit forum, biedt nog steeds herkenning en steun.Het helpt me eraan herinneren, waarom ik ook gestopt moet blijven.Ook vind ik het fijn om mensen wat aandacht en steun te geven(alhoewel ik daar niet zo heel erg goed in ben vrees ik).En verder vind ik het leuk en vertrouwd, met vaak een groep bekende mensen.Sinds ik gescheiden ben, heb ik er ook wat meer tijd voor.Glen,Heb jij hulp van buitenaf?Ik herinner me dat je een gesprek had in Enschede met Tactus ofzoHoe gaat het nu verder?Oh ja, Mup,Rapilos, heb ik gewoon zelf verzonnen, borrelde gewoon in mijn hoofd op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goedeavond Harry,Lekker gewerkt vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Antwoord al gelezen Rapi. Ik bedacht in de keuken dat het niet zo netjes is een vraag te stellen en weg te gaan. dus ben ik er weer even. En of je wel of niet iets te bieden hebt aan ondersteuning voor anderen .. dat weet je maar nooit. Ik denk altijd maar dat we hier best behoefte hebben aan mensen die al langere tijd niet meer drinken. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hoi Rap,Ja was weer een leuke dag, gewerkt, daarna even met W de stad in, net lekker gegeten.Over een uurtje komen vrienden.En een uurtje cadeau vannacht.Oh, man (woman) i like life...Met jouw ook alles goed? Ik hoop het zo, maar als het niet zo is wil ik het ook weten Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hoi Jet,Ja, lekker zacht buiten he,En vanmiddag scheen zelfs even de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden