Spring naar bijdragen

Toch maar opnieuw

Sandra

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een alleenstaande vrouw van 48 jaar. Ik heb sedert mijn 17de een stevige alcohol probleem. De vroeger dacht ik het te kunnen beheersen en dronk ik een weeklang stevig door en hield dan 3 a vier maanden zonder alcohol vol.

Sinds drie jaar ben ik werkloos en begin te merken dat de bingebuien vaker komen. Ik heb al twee keer een internet behandeling gehad. Heb sedert vorig jaar juli een training bij Brijder gevolgd maar de buien blijven niet weg. Zondag had ik een leuke dag, was tegen zessen thuis en dacht dat een paar glazen geen kwaad kon. IK heb 1,5 leeg gedronken. Heb een auto aanrijding gemaakt en een nacht in de cel doorgebracht. Ik probeer vandaag te stoppen. Graag wil ik steun van jullie.

De problemen worden steeds groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sandra

Ook ik heb onder invloed een paar auto's geraakt, inmiddels 10 jaar geleden. ook ik mocht in de cel zitten, kotste er alles onder en toen mijn man mij op kwam halen raakte ik in paniek en alleen maar huilen. Ben daarna als een paria behandeld door verzekeringsmaatschappijen en het heeft mij heel lang achtervolgt.

Wat goed dat je nu hier bent, ook ik ben er weer na 2 jaar, gaat niet goed en er moet wat gebeuren, laten we elkaar steunen.

mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, goed dat je er weer bent.

Het zal je echt helpen als je hier leest en schrijft, maar dat zal je waarschijnlijk wel weten.

Ook ik heb jaren terug een nachtje cel meegemaakt.

Gelukkig nooit brokken gemaakt, maar tijdens een alcoholcontrole aangehouden.

Dat is geen pretje.

Ik zag je op de dagdraad, we schreven tegelijk, dus heb ik even mijn bericht aangepast.

Ik hoop dat je hier veel komt en dat je er iets aan zal hebben bij het minderen of stoppen.

Kop op en ga ervoor he?

Als ik het kan, kun jij het ook! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nu echt definitief ervan af. Ik merk dat ik steeds verder aan het afglijden bent.

Eerst baan kwijt nu een procesverbaal. Het is nu erg genoeg.

Ik herken te verhalen eindelijk. Ik was ook iemand die weken zonder alcohol kon en dat als een hongerige beest tekeer ging totdat de duivel weer verdwenen was.

Deze verslaving is volgens mij een van de ergste in zijn soort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Sandra,

Welkom hier. Ik had je ook al op de dagdraad gelezen.

Wat kan een mens soms een eye-opener nodig hebben, om echt de knop om te zetten.

Ik heb mijn relatie op het nippertje kunnen redden, maar je leest hier ook verhalen van mensen die alles kwijt zijn. Die rotdrank!

Kom op de dagdraad als je het moeilijk hebt en we proberen je te steunen. We weten allemaal hoe het zit, dus schaam je niet.

Sterkte en hou vol!

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sandra.

Wat vind ik dit erg voor jou, en voor iedereen die zo diep moet gaan.

Net als je zegt, wat alcohol al niet met je kan doen, vreselijk.

Ik hoop voor je dat nu de knop om kan, en dat jij uiteindelijk

gaat winnen, en niet de drank.

Ik wens dat iedereen, inclusief mijzelf toe.

Heel veel sterkte, en dat het forum ook voor jou een grote

steun mag zijn.

Pebles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...