smart Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Volgens mij heb je heel veel meer te vertellen.Wat is belangrijk: jouw probleem met de A, of dat van je man?Begin écht met jezelf meid!Het klinkt bijna alsof je al spijt hebt van je huwelijk... en de plannen omte emigreren? Maar... het is nooit te laat!Géén slachtoffer worden. Pak met daadkracht je probleem aan!Ga je echt slapen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Please,is er nog iemand?Moet ff kletsen.Ben heel overstuur,mijn man is niet thuisgekomen,goddank weet ik dat hij waarschijnlijk bij mijn schoonouders slaapt.Nooit ebeurd in 2 jr.Ga ook niet bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Waarom niet bellen als je ongerust bent. Ik zou dat wél doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Geen reactie.Is okay, maar ik ga slapen.Met speciale groeten aan de bekenden nog van hier.Met mij gaat het redelijk goed. Niet adb, vaak niet; soms wel.Je moet het vooral zélf doen en willen!! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Tjee,bedankt voor lieve reacties.Hij is nog niet thuis sinds ik hem ken.Lekker arrogant,weet dat hij niet bij een andere vrouw zit(te gek op mijjn zoontje en mij) maar word 1e nacht zonder mekaar.Ben zo realistisch,hij drinkt drank v zijn ouders op die 2 wk in onze boerderij in de Eiffel zitten,ik drink bier v d buren op.Niet zo erg,ware het niet dat De kleine autistisch is en aan hem hangt.Dit is nog noooooit ebuerd,moet ik bellen ofzo....Anybody;advies....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Sorry voor al mijn geklaag.Was ooit net zo sterk als jullie,dronk maanden niet door kliniek,AA etc.Nu is het weer lastig en is mijn man pleite..Wow,rook uit mijn oren/wel niet bellen.Gelukkig staan zijn ouders achter me,mijnw zijn dood.Heb altijd schuld op mij genomem/hem gespaard.Nog iemand avies,voor het1st in 2jr alleen thuis,hij heeft mazzel.Zonder mijn 2kids had ik dom gedaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Sorry,denk dat iedereen naar bed is.Weet niet of ik mijn man ga bellen wat hij doet ,maar er wel over nadenken,had al hoofdpijn...Tjee als je geen kids had,wat een vrijheid.<Maar wsij kunnen niet zonder mekaar,ben er trots op,vinden mij megamama...wauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Alsnog bedankt Chathy en anderen,Weet niet wat ik nu moet doen maar thanx voor reacties.J Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Beate,Alweer slapen?Na 19 uur verticaal mag ik er toch wel even bij gaan liggen.Dank voor de hartverwarmende tHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden