Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 k zou bijna in mn eigen taal gaan praten !?!...ik snap het niet. 3 mensen online...maar geen communicatie!aflsuiten dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 gelukkig Woman, je reageert. vertel....wat is er gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Het is oorlog tussen het gezin van mn moeder en het gezin van mn vader. Ik heb altijd alleen gestaan. Totdat ik mn vader vond, hij stond achter me. Als enige. Hij zag wie ik ben en waar ik voor sta. Nu mn vader er niet meer is dacht ik weer alleen te staan, maar ik heb nog een neefje. Kleine neefjes worden groot. Hij is door mn vader opgevoed, en ineens is ie daar. Schaart zich achter mij, nu er weer een aanval zit aan te komen uit het gezin van mn moeder. Onvoorwaardelijk. Prachtig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 leert die familie wel iets van het leven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Neen Beate, en ze zuigen mn energie leeg. Bad vibes. Mn hart openrukken en weer plattrappen. dat kan je niet maken. Maar ze zijn dom en onwetend. Maar nu mn neefje dus ineens. Van het goede front. wauw, dat doet me goed !heel gek, ik had net besloten na de hele dag denken denken denken om mn regie weer in eigen handen te nemen, en ik lees het bericht van mn neefje. Klein berichtje maar. Maar wel vol erkenning en mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Oh, ze kunnen je zo raken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hahaha heerlijk zeg. Ja neefjes en nichtjes hebben lak aan ruzie tussen oma en opa, dit is echt mooi wat er gebeurt. Ik hoop dat mn vader meekijkt uit de hemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 hoe komt het trouwens dat jij ook nog niet slaapt? ik kwam laat thuis,dan moet ik zogenaamd van mezelf alles nog lezen....en ja, dan is het OHHH half 3! en bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 hoe komt het trouwens dat jij ook nog niet slaapt? ik kwam laat thuis,dan moet ik zogenaamd van mezelf alles nog lezen....en ja, dan is het OHHH half 3! en bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 got it, je vader wijlen. helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik heb zitten denken denken denken op de bank. Als mn hart zo rauw voelt ga ik echt niet slapen.....maar nu dus wel. Dank je wel, Beate, slaap lekker straks. doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 komt goed! dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 # Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden