bako Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Lieve AlbertinaSukkel,ben je er weer ingestonken,wat een katerig gevoel levert dat opEven een moment voor jezelf nemenTerug redeneren waar de valkuil zitJezelf herpakken en nuchter weer doorgaanStom was het om op je plaat te gaan,maar je kan leven zonder drankDus schouders eronder en aan het werkHier op het forum stoom afblazenJe bent een waardevol mens,houd je vast ,aan jezelf respect ,waarmee je de laatste tijd leefde Kop op meis .je bent ook maar een mens,struikelen is domOpstaan en het bekennen is moedig,doorgaan is opnieuw winnenVeel sterkte,wilskracht en vechtlust toegewenstliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Albertina !Wow, dat had je zelf zeker ook niet gedacht ? Jeetje ze, echt hey, waakzaam blijven, ook als je al langer gestopt bent !!Sterkte hoor, en niet meer doen he ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik heb geslaaaaaaapen Ik had zelfs zin om op tijd naar bed te gaan.....meestal blijf ik lamlendig op de bank zitten.....Duurde nog wel even voor ik in slaap viel, maar dat kwam door kriebels voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Dank voor de reacties,nee dat had ik zeker niet gedacht.Maar ik begin opnieuw dat is een ding wat zeker is.Inderdaad, waakzaamheid blijft altijd geboden,dat zou ik toch moeten weten als geen ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Goed zo !!Per dag bekijken. Vandaag laat ik de eerste staan. quote: Originally posted by: sailormogguh dreef bijna mijn bed uit,maar begrijp dat het over pakweg een dag of 5 over is? vandaag pas dag 2,maaar we gaan er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Sowhat,ik ben 10 jaar van de drank afgeweest,nu was het ruim 10 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ja, Albertina, het is een kwestie van enkele seconden onoplettendheid. De eerste slok is zo genomen. Ongelooflijk. Je hoeft alleen maar het glas van iemand te pakken en een slokje te nemen. Bolletje ik denk dat het juist goed is om nu even dit draadje centraal te houden ? Omdat het soms een hele avond stil is op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ja, er zijn wel erg veel draadjes momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik ken dat gevoel. Mijn laatste uitglijder had ik heel sterk het verlangen om de rest van mn leven te blijven drinken. Of in ieder geval dagenlang feest te vieren. Ik heb toen de hele nacht doorgedronken, smorgens waggelend meer drank gehaald en smiddags om 16.00 de 5e fles opengetrokken. Toen ben ik omgevallen. En de dag daarna begon de ellende natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 AlbertinaDe slok van vandaag is de fles van morgenStilstaan bij het verleden is de nieuwe kijk op de toekomst:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Oei woman, dat is bijna non stop drinken.Maar goed dat je het nog zo helder voor de geestkan halen, de kater dan.Dat weerhoud je om het weer te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Mooi geschreven bako, ik hoop dat je het goed vindt ik ga het als mijn handtekening neerschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ja, Albertina, ik was echt zooo ziek.....Maar weet nu ook dat ik echt nooit meer een druppel kan drinken. Dat wordt ziekenhuis. Mn lichaam zou een klap krijgen. Levensgevaarlijk. + de ellende die ik aangericht heb......buren lastig gevallen want ik wilde gezellig met hun "feesten" echt om je dood te schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ja goed idee, ik doe met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 ja daar moet ik ook om lachen. mails sturen, bellen en dus aanbellen bij de buurman met een fles in mn hand....joehoe !!!Gelukkig is het een lieverd en kan hij wel wat hebben. Maar voor mezelf is het wel een grens van fatsoen. Ik zou het niet leuk vinden als iemand stomdronken voor de deurstaat en dan vervolgens niet mee weg te krijgen is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hond uitdag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Fijn dat ik hier weer even kan zijn.Dat geeft steun en ik weet dat ik er niet alleenvoorsta.Ik ben juist helemaal in mezelf gekeerdik wil dan geen mens zijn en neem het liefstde telefoon niet op.Nee, ik word er beslist niet socialer of vrolijker van.Integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Wandel ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Lieve AlbertinaSluit je niet afZelf heb ik die neiging ookHet valt dan voor de mensen om me heen, heel moeilijk om dichterbij te komenHet loket gaat dicht,openings tijd,onbekendToch is het nodig,ook al is het maar een persoon om contact te houdenHet grip houden op je doen en denken en sociaal bezig zijn/blijven is enorm belangrijkliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hey Albertina10jaar, 10 maand niet drinken is niet voor niets geweest.Je kunt het wel.Toen ik stopte heb ik nadien mezelf vaker dan drie keer aan dezelfde steen gestoten.Meestal was het kwaad al geschied voordat ik dronk, omdat ik me niet goed raad wist met mijn emoties, die in alle hevigheid op me af kwamen.Ergernissen hoopten zich op, pijnlijk situaties bleven onbesproken.Om de pijn te verzachten nam ik maar weer een slok.En zat meteen weer in de goot terug.Dan opstaan en hulp vragen is moeilijk als je nog steeds denkt het alleen te kunnen.Ik beet liever mijn tong af dan mensen te raadplegen.Achteraf kunnen deze mensen jou en mijn geleden leed helpen verzachten.Ik nam steeds weer een aantal stappen te ver vooruit in plaats van stil te staan bij mijn situatie door haar te aanvaarden.En vanuit de acceptatie zoeken naar oplossingen, als die er al zijn.Albertina, moedig, dat je besloten hebt hebt het forum op te zoeken.Blijf met de feestdagen maar hier, je bent in goed gezelschap.Ik wens je sterkte.Hg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hoi Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Sms van Borretje op haar eigen draadje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hey Woman , je Prins inmiddels gearriveerd?Ik denk dat er voor iedereen een Prins of Prinses bestaat op deze wereld, je moet er wel naar opzoek gaan.Je moet het willen, er rijp voor zijn.Na 35 jaar Prins carnaval te hebben uit gehangen ben ik tot mijn grote verbazingtot Prins gekroond in een relatie die wonderlijk genoeg al 8 jaar duurt.Buiten wat lichamelijk ongemak gaat het goed met mij, met ons.Ik werd in de nieuwe relatie, vooral in het begin, regelmatig geconfronteerd met oud zeer.Problemen die al meespeelden in mijn vorig huwelijk.Maar nooit wat aan gedaan.Mijn jaloersheid stak bv de kop weer op.Een ongezonde houding waarmee ik mijzelf en anderen te kort heb gedaan.Woman als je dreigt ingehaald te worden door het verleden kijk er dan naar.Laat niets onbesproken en neem nooit genoegen met minder.Ik wens je een fijn weekend.(samen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Dag Blondie, raak je een beetje door je papieren heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden