Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Beate, bij je geboorte ben je voor 90 % gevormd, je opvoeding, je studie enz... dat is slechts een laagje vernis dat dat heel makkelijk afbrokkelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Harry, hoe kom jij aan die wijsheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja Witte, gelukkig wel want ik ben zaterdag lekker vrij!Maar ik moet wel de hele maand nog uitzingen, blij dat ik nog veel vrije uren over had.Maar moet de dag voor kerst bijv. wel tot 17.30 werken........Maar......oudjaarsdag vrij! En dan ook definitief!Ben heel erg moe, kan elk uur van de dag wel in slaap sukkelen.Het afgelopen jaar heeft me véél meer energie gekost dan ik dacht.Mn psych wees me daar nog eens op en idd er is ook veel gebeurd.Harry kom er nog 1 x op terug dan hou ik er over op maar ik heb liever, veeeeel liever met dieren te maken, juist om wat je zelf aangeeft: zij zijn zoals ze zijn! Mensen kunnen zich zoooooo mooi voordoen en ondertussen...........Bol ik moet aan je denken, het is bar koud en op de terugweg waren er flarden heel erg dikke mist, plus gladheid, linke combi!Let svp niet op mn typefouten heb verkeerde bril op hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Teveel....ga je me uitdagen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Teveel...dat ben ik niet met je eens!! Als je geboren wordt...ben je blanco!!!! snap je??? NIKS NIET voor 90% gevormd. Blanco!! onschuldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Sara...ieder zn meug!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ik denk dat bij de geboorte er sprake is van "aanleg".Opvoeding en omgeving behelst wel wat meer dan 10% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 He daar, Jopie. hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Bonbon, is wetenschappelijk aangetoond, kun je zo opzoeken.Trouwens bijna iedereen kent het uit zijn omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja Beate, ieder z'n meug.Hoi Joop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Sara, ik zou niet graag met je ruilen...Ik leef in een mensenwereld en hou daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Teveel, het spijt me, we gaan wat dit betreft niet door 1 deur. Kom er niet meer op terug, karakter enz...Iedereen krijgt van mij (meestal) gelijk. Hij blij! Ik blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Beate hier kan ik niet tegen op...Niet dat ik het er mee eens ben hoor, oh god nee, het idee, hoe kom je er bij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Teveel..alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Jopie!! die titel!!! de moderator had het eraf gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Nee Jopie, morgenmiddag en vrijdag de hele dag:wacko:.En euh... ja heb de burgemeester de hand geschud hahaha hem zelfs nog een leestip gegeven hihi; hij had een toespraakje over tolerantei, later heb ik hem gezegd dat hij dan Comenius eens zou moeten lezen (heb ik ooit een scriptie over tolerantie op gebaseerd). Keek me wat glazig aan, ik geloof dat er geen belletje rinkelde bij hem Noem je graag Joop want dat doet me denken aan het boek "Joop ter Heul"van Cissy van Marxveld, dat heb ik als puber werkelijk verslonden en wel 10 keer gelezen, ik vond dat altijd zo'n keigaaf wijf, die Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja....heb ik ook gelezen tot in den treure!! en dan: de dochter van Joop ter Heul.Wacht ik weet het nog misschien: de Jopopinolocicoclub.....zoiets toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Harry volgens mij zijn er zijn dieren-mensen en er zijn mensen-mensen.En ik denk ook dat er dieren zijn die met een stoornis geboren worden net als dat bij mensen voorkomt.Anyway...Ohh dan ben je er dus nog niet helemaal Saar.Zwaar he, de laatste loodjes wegen altijd zo zwaar.Is je bazin nog wel een beetje te pruimen??Heerlijke mop muziek Jopie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Gos ja Beate, da's waar ook ; stelletje ouwe wijven zijn wij bij elkaar of niet dan? Ja, de laatste loodjes wegen idd erg zwaar en, nee bazin is niet echt meer te pruimen gelukkig heb ik de vrije uren wanneer zij werkt en omgekeerd dus zien we elkaar niet veel. Beter zo.Lekkere tune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Nou ja Saar je kunt ook denkendat ze je toch ergens wel graag mag en waarschijnlijk ook wel goed vindAnders zou ze niet zo zuur doen tegen je.Als het haar niks zou kunnen schelen dan had ze alleen haar schouders maar opgehaald ofzoietsZo laat je het bij haar en kom jij er voor jezelfheel goed vanaf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Je lijkt me een begripvolle lieverd, Witte. Bazin doet eigenlijk niet anders dan anders alleen negeert ze me nu soms compleet. Ik denk, en dat denkt haar baas weer met mij, dat zij het er nogal moeilijk mee heeft dat ze niet goed om weet te gaan met personeel. Haar baas vindt nl dat ze daar eigenlijk een cursus in zou moeten volgen....tja.Zo en nu ga ik een sigaretje roken, jawel, b.b.b.b.b.b.uitenen dan nog ff tv kijken op de bank.Euh......heb ik de tijd vergeten te onthouden:Beate is het al BEDTIJD ?!?Dag mensen, voor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja Sara...time goes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Nou Jopie.....wat zijn dat nu voor dromen/voorstellingen?? brr. daar zou je toch spontaan..van overstag gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Is wel een goeie voor jou ook Jopie als je tandartsje volgende keer weer zo een pijn doet...Beter dan in een grote witte onderbroek dan in een stringetje:DWeltrusten Saar,slaap lekker en tel maar lekker af:lips:Jij ook truste beateEn laat ik je niet meer lezen he...Ook niet op een ander fora gaan chattengewoon echt je bed in zoals je plan is:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 truste Jopie slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden