Spring naar bijdragen

Woensdag 15 December

blondie6173

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ok Drup,

En kinderen uit hetzelfde gezin dan, zelfde opvoeding, zelfde liefde ontvangen, de één wordt een beest de ander een goed mens.

En trouwens je hebt afschuwelijke dieren, je kunt alles proberen goed te praten met dat is de natuur maar daar trapt Harry niet in.

Een kat die een vogelteje of muis martelt, een hond die een soortgenoot te lijf gaat.
En dat zijn nog maar kleinigheden.

Dream on....of liever wake up!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ook weer trug.

En? Hoe hebben onze taalliefhebbers het er vanaf gebracht?

Drup, ik vrees dat er onder alle levende wezens enkele tervwereld komen met een karakterfout.......ook bij mensen en honden (heb er echt een paar gekend).
Paars bgips, geinponem :) Ook ik heb een paar jaar geleden in de sneeuw met een gipspoot gezten, bah!
Gevolg: doordat ik geen auto meer kon rijden liep ik 10 keer zo ver als normaal zeg.
Liet me door vrienden in het bos droppen met de honden en liet me dan na een uur weer ophalen.
Tja, jij zou willen dat je dat zou kunnen he meis.....
Is Banjo ook zo gek op sneeuw? Of ligt er bij jou niet veel?

Ga ff peukies draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate, ik heb een heel hoge pet op van mensen, hun bedoeling is bijna altijd goed.

Ik heb niet zo een hoge pet op van het idee dat in de dierenwereld alles goed is, daar zitten net zo goed valse types tussen als bij mensen.
En bij mensen zul je daar veel minder last van hebben omdat ook die valse types begiftigd zijn met rede, dus nadenken en fatsoenlijk handelen.
Dat in tegenstelling tot dieren, die missen de rede, hebben allen hun instinct en als daar een foutje in zit...

Nee hoor, als ik moet kiezen tussen mensen of dieren, ik ga voor mensen, 100 %

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt voor de bakker Beate.

Enne iedereen mag zn mening hebben toch over dieren..
Niet iedereen loopt vol warmte over van de dierenwereld
het is maar net uit welk perspectief je het bekijkt.
Niks mis mee de 1 gaat er voor en de ander bekijkt het vanaf de andere kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles goed hoor Witte,

Wordt alleen zo ontzettend moe van het idee dat honden en andere dieren alleen maar goedheid zijn.
Dat de mens per definitie slecht is...
Dat als een hond een puur slecht karakter heeft dat dus ook per definitie door de mens komt.

Eerlijk gezegd, ik vind het gewoon gezwam.

Probeer eens gewoon van de mensen om je heen te houden, waardeer ze, zie hun goede bedoelingen en sta er voor open.
Dan hoef je je niet vast klampen aan een beest en dat bijna goddelijke kwaliteiten toe te dichten.

Het lijkt nu dat ik dit aan jou richt, dat is niet zo, het is algemeen bedoeld.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...