Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Blondie, k kom net binnen hier. Ik ga even teruglezen. Trusten meiske! Houd moed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 hoi Bonbon...ik ga het lezen, k ken je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Vooruit, ik ga nog even afwassen.......ik heb 't de spv-er beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 NEE Teveel nu ben ik het niet met je eens. Geen enkel levend wezen wordt vals geboren maar gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 dat begrijp ik niet Bonbon. Teveel...je hebt geen hoge pet op van mensen?? Vals? fout karakter? maar mensen bijten toch niet? Toch een verschil, en niet het enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Hallo allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Wat begrijp je niet, Beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Naja heb 2 zwakke pootjes en eentje dacht de scoot eens van onderen te bekijken en heeft nu paars gips hahaha.Morgen schijnt het weer erg slecht te worden dus uitkijken voor wie de deur uit moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Phoe bonbon dat is moed om nog te gaan afwassen. Doe ik morgen wel want ben al blij als ik doggy uitgelaten heb en pyama gevonden voor in mijn nestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ok Drup,En kinderen uit hetzelfde gezin dan, zelfde opvoeding, zelfde liefde ontvangen, de één wordt een beest de ander een goed mens.En trouwens je hebt afschuwelijke dieren, je kunt alles proberen goed te praten met dat is de natuur maar daar trapt Harry niet in.Een kat die een vogelteje of muis martelt, een hond die een soortgenoot te lijf gaat.En dat zijn nog maar kleinigheden.Dream on....of liever wake up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Zo ben ook weer trug.En? Hoe hebben onze taalliefhebbers het er vanaf gebracht?Drup, ik vrees dat er onder alle levende wezens enkele tervwereld komen met een karakterfout.......ook bij mensen en honden (heb er echt een paar gekend).Paars bgips, geinponem Ook ik heb een paar jaar geleden in de sneeuw met een gipspoot gezten, bah!Gevolg: doordat ik geen auto meer kon rijden liep ik 10 keer zo ver als normaal zeg.Liet me door vrienden in het bos droppen met de honden en liet me dan na een uur weer ophalen.Tja, jij zou willen dat je dat zou kunnen he meis.....Is Banjo ook zo gek op sneeuw? Of ligt er bij jou niet veel?Ga ff peukies draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Beate, ik heb een heel hoge pet op van mensen, hun bedoeling is bijna altijd goed.Ik heb niet zo een hoge pet op van het idee dat in de dierenwereld alles goed is, daar zitten net zo goed valse types tussen als bij mensen.En bij mensen zul je daar veel minder last van hebben omdat ook die valse types begiftigd zijn met rede, dus nadenken en fatsoenlijk handelen.Dat in tegenstelling tot dieren, die missen de rede, hebben allen hun instinct en als daar een foutje in zit...Nee hoor, als ik moet kiezen tussen mensen of dieren, ik ga voor mensen, 100 % Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Alles goed met Harry?Je postings "klinken"zo anders..Trouwens niet dat ik me er aan stoor hoor.Het valt me alleen op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Nou nou nou Teveel, jij dient van repliek! Drup...ik ben het met je eens dus!Bonbon..spv-er??? wat is dat?Hoi Witte!! Wil trouwens iemand van jullie mij vroeg naar bed sturen vanavond? Ik MOET meer slapen! Schop me aub naar boven met een uurtje! ja? !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja druppeltje, drank is niet mijn enige probleem, ik ben een gigantische uitsteller.Ik stond echt voor het aanrecht, maar vond toen dat ik eerst m'n thee moest opdrinken, ik zit dus gewoon weer achter de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Komt voor de bakker Beate.Enne iedereen mag zn mening hebben toch over dieren..Niet iedereen loopt vol warmte over van de dierenwereldhet is maar net uit welk perspectief je het bekijkt.Niks mis mee de 1 gaat er voor en de ander bekijkt het vanaf de andere kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Beate, een spv-er is een sociaal psychiatrisch verpleegkundige. De psychiater heeft haar op me afgestuurd. Ze gaat me helpen structuur in m'n privé-leven aan te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Oké Beate, ff de klok in de gaten houden;)En Bonbon jij krijgt nu al een zetje: hup! Actie! Straks weer hier, we lopen niet weg, ik voorlopig tenminste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja Teveel, leg nu eens uit.. volgens mij (maar wie ben ik??) word je niet met een karakter geboren!! Het karakter wordt gevormd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja Teveel, leg nu eens uit.. volgens mij (maar wie ben ik??) word je niet met een karakter geboren!! Het karakter wordt gevormd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Nog twee dagen Saar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Alles goed hoor Witte,Wordt alleen zo ontzettend moe van het idee dat honden en andere dieren alleen maar goedheid zijn.Dat de mens per definitie slecht is...Dat als een hond een puur slecht karakter heeft dat dus ook per definitie door de mens komt.Eerlijk gezegd, ik vind het gewoon gezwam.Probeer eens gewoon van de mensen om je heen te houden, waardeer ze, zie hun goede bedoelingen en sta er voor open.Dan hoef je je niet vast klampen aan een beest en dat bijna goddelijke kwaliteiten toe te dichten.Het lijkt nu dat ik dit aan jou richt, dat is niet zo, het is algemeen bedoeld.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Jaja, ik ga al!!!!!!!............maar wel even m'n sigaretje oproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Beate, dat had ik niet gedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 hoi Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden