druppeltje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Sailor had ook dat probleem met de KPN maar heb dat op kunnen lossen met een dongel tot alles eindelijk eens opgelost was. Is wel wat duurder maar je hebt dan wel contact via usb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Trusten Bol....k heb het nooit kunnen bekoren die serie, helaas. Maar geniet ervan! met jou vele anderen. Ik ben een uitzondering geloof ik wat dat betreft. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 hallo daar Henk-T...was jij niet die gelukkig getrouwde man?? met vrouw van "hier"? Hoe gaat het met jullie? hebben jullie ook al kindertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Beate ik heb hier alles via een ZZP laten doen. Werkt hard, snel en kost maximaal 15 fleurie per uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 in welke land laat jij dat werk doen dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 15 euro per uur, dat vraagt de werkster in nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 ik kan niet multi-tasken...Of ik ben op t forum hier, of ik lees de krant/boek/mn i-pod...misschien ben ik daarom wel snel met mn berichten. Maar ja, het is geen chatroom hier...dus geduld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hoi Beate, ik ben inderdaad die gelukkig getrouwde man met die vrouw van hier ehm kindertjes, nee ehm dat komt ook niet want ik ben een jeweetwelman maar t gaat meer dan prima met ons hurrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hoi Henk T...leg mij uit: geen kids want je bent een jeweetwelman....GEEN IDEE!! Een jeweetwelvrouw...denk ik menopauzevrouw, te laat dus. EN dan toch die smile erbij, nou zo erg is het dan ook iet, vertel aub. hoe zit dat nu precies?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 ik ben zo steriel als een gaasje, ik heb alleen nog maar zwemwater haaahahaha'dat is wel duidelijk genoeg denk ik zo ik zou ook geen kinderen meer willen hoor, t is goed zoals t is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 OK, je wilt het bij god niet meer, die kids. Kan! Als je maar gelukkig bent toch? met of zonder drank, met of zonder kids? Waarom meld je je hier weer trouwens? om ons wat te supporten? of uit leedvermaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 IK dacht dat het misschien wel leuk zou zijn te lezen dat het ons goed ging, dat kan dus zonder drank maar blijkbaar kunnen mensen dat ook lezen als leedvermaak, wonderlijk (logt weer uit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Aloa ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 trusten Joop, t is nog vroeg, dat zal een lange nachtrust worden! Wat zul je er morgen fris en fruitig uitzien!! doei! see you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Een ZZP kost zelfs maximaal 15 per uur.Google maar eens en je hebt nog garantie ook. Je moet alleen je eigen materiaal betalen. Was hier erg mee geholpen en heb zijn nummer natuurlijk maar hij komt ook altijd als ik bel. Je krijgt ook een rekening dus niets @ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hoi Mup, van die HenkT snap ik maar niks....."logt weer uit??"" Maar goed Mup, hoe is t? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 beter met beide benen de op grond !! Henk t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Drup, dat is dan goed zaken doen! 15 euro per uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Henk begrijpt jouw wat bijzondere gevoel voor humor nog niet zo goed denk ik. Of was het geen grapje? Gaat goed Beate. Op kouwe voeten na dan. Ik dacht je hier pas morgen weer te treffen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Drup, een ZZP-er is een Zelfstandige Zonder Personeel. Ik ken er wel die echt heul veul meer verdienen dan 15 p.u.. Bedoel je niet iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 die Henk...ga het toch niet allemaal uitleggen ook he! Hoevaak zien we dit gelukkig paar hier nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Mup, na gister was het beter dat ik me vandaag ff koest zou houden (terugtrok), morgenavond feestje gaat gewoon door, andere mensen. Vandaar. Heel misschien zondagavond nog een goodbuy en anders tot 2011. Ja Mup, dat bedoel ik 15 euro per uur voor een ZZp-er is niets toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik had in het voorjaar hier zo'n zzp-er. Nouja, was gewoon een beunhaas hoor. Maar goed werk geleverd. dat wel.Leuk feestje morgen? De mijne gaat niet door. Vanwege het weer hier. Zo jammer vind ik dat. Was ook niet echt een feestje. Een paar vrienden zouden op bezoek komen. Maar omdat ze uit Amsterdam moeten komen hebben ze besloten het maar even uit te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Goedenavond,Effe oogjes dicht gedaan op de bank na het eten... Gelijk 2 uurtjes verder in tijd en wakker geworden met nare associaties uit de tijd dat ik nog dronk...Ga ik dus niet meer doen, slapen doe ik voortaan wel op bed, waar ik nu gelijk maar naartoe vertrek...Morgen om half 8 richting mn zus, helpen met dr nieuwe huisje.Hoop dat er geen wittigheid meer gaat vallen, anders word het glibberen.Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ja mup, morgen wordt het leuk, easy going people...we zijn bij elkaar op het moment; hier en nu. Dat is wat telt. Ons verleden daar hebben we het niet over, interesseert iemand zich voor. Wie Ik en wat je bent....maakt ons ook niks uit, gewoon de avond samen met elkaar, dat is belangrijk en oh zo dierbaar. We lachen wat af. Voor sommigen die nu denken; dat stelt dus niets voor!! Pas op: het is een mooiere diepgaander avond dan menig ander bla bla bijeenkomst!! Ik kan het zeggen, want ik heb ze namelijk alletwee vaak meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden