bes Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Slaapwel voor iedereen....Morgen opnieuw een fijne, liefst alcoholvrije, dag gewenst !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hond uit geweest.Even snel.Bes,wat zie ik, een volle maand.Jij gaat klasse.Op naar maandje twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Tanks Soothe...Was efkes andere draadjes aan het lezen; vandaar laat antwoord..Tja, een maand... Lijkt voor mij de ene keer al lang; de andere keer nog niks... Jij al 2,5 jaar, da's pas de moeite... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 En nu ga ik echt slapen....Slaap lekker aan de overblijvers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wie zijn er nu nog? Em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Oh, Em ook net weg. Nou, ik ook dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Natuurlijk willenwe graag helpenDat gaat helaas nietWel er zijnDat is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 MyLady ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Huh ?? 11 mei ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden