Spring naar bijdragen

Woensdag 19 janauri


Mupke

Aanbevolen berichten

cathy

die ene vriendin die gewoon een wijntje voor me neerzet
heeft geen probleem maar die heeft zoiets joh eentje en klaar
maar als ik er eentje neem wil ik er daarna nog 3

igor

ja zulke opmerkingen krijg je..of het probleem zo makkelijk is
me moeder weet het ook
die begreep het echt niet..nadat ik twee jaar geleden bij de kliniek liep om te stoppen
en het niet lukte
heb ik ook maar gezegd van dat ik het nu onder controle heb en af en toe wat drink
mijn moeder kan niet tegen problemen,,,dus heb aan mijn vrienden niet veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt wel we houden allemaal gewoon vol. Jij toch ook? Mijn vrienden viel het niet eens op dat ik geen alcohol dronk tijdens mijn eigen verjaardagsfeestjes. en heb nu gelukkig hulp doordat een vriendin van mij die ook best aardig kon drinken door de zwangerschap niet drinkt....dus zij zet mij niets voor...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe woman mijn maag draait weer om. Toen ik 21 was werd mijn dierbare hondje recht voor mijn ogen doodgereden. Auto reed er recht overheen en ze zei een keer piep dus ik dacht dat ze er tussendoor zou rollen. Was ook zo maar zo dood al wat. Heeft 27 jaar geduurd voordat ik het weer aandrufde maar ze blijft aan de lijn want vertrouw het nooit meer. Ze mag wel los maar dan op uitloopplekken of in het park waar ze veilig is. Dieren blijven toch onberekenbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ging het precies, Druppeltje, maar Zowie is snelle willie,en dat was haar geluk.....dit wil ik echt nooit meer meemaken.

Ja, Snoepje, en omdat ik al ontgiftigd was, was ik dubbel zo ziek.
En ik dronk dan nog meer, want ik wist dat het een uitglijder was, dus ik nam het er flink van.......
Mn laatste uitglijder heb ik de 5e fles opengemaakt, de buren geterroriseerd, echt om me dood te schamen.
Toen was het genoeg.
How low can you go.....
3 dagen ziek in bed, weer 1,5 week afkicken voordat ik eens merkte waarom ik ook al weer nuchter wilde zijn....
Dus nee, geen uitglijders meer, kurkdroog 1.5 jaar. Van harte want ik sta er helemaal 1000 % achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...