witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb je geantwoord hoor flipse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Flipse nog steeds online Goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 hoi lieve allemaal, soms denk ik wel: wat zal ik hier nog? k heb geen hond, kat of andere "hobby".Maar toch, de pb's die ik krijg zijn me heel waardevol en helpen me giga. gister schreef ik al dat ik een rotavond gehad had. gelukkig kreeg ik via pb steun en interesse van goede vrienden hier. Soms heb ik het gevoel dat het hier meer over huisdieren gaat dan mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Beate, ik las vanmorgen pas dat je het zo zwaar had.Hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Flipse, volgens mij ben je er nog. Tenminste je lampje brandt nog.Ik heb ook gereageerd bij wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Onvermijdelijk Beate dat het soms over huisdieren gaat.Sommige mensen krijgen nou eenmaal een goed gevoel bij zo een beessie...Of gebruiken hem om te wandelen, zoals afleidingOf gister had Bol zichzelf beloond na een jaar niet meer drinken met een hondjetja....Het is niet anders.Gaat t nu weer een beetje beter met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Woman, doe nu eens rustig aan mens, ipv naar forum over burn-out te gaan. Als je een burn-out hebt...ga je geen nachtclub meer binnen meiske! Heb je enig idee wat een burnout is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 excuse me ??mens ??wat is dat voor taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ja mensen, het gaat weer geweldig met me, zelfs zonder dier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 een mens, twee mensen.... Gewoon nederlands, geen wanklank daarbij hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 antwoord je nog op mn vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 http://www.youtube.com/watch?v...ature=player_embeddedBekijk deze anders even flipsebeetje tijdverdrijf met landgenoten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ben ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Right on time Mup...Ik miste je al.Alles goed daar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ha die Witte.Ja, alles goed hoor. hoewel, ik heb vandaag mn dag niet zo, beetje down. Zal wel weer voorbij gaan he. Met jou ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Woman...struikel je over het woord: mens?? Dat zal toch niet? De mensen die de ned. taal nog niet helemaal machtig zijn zullen vast wel vaker woorden zoals mens..en weet ik wat meer tegen je zeggen. Ook gepikeerd? Overigens vind ik het bijzonder dat je snachts om 4 uu nog inlogt om even te vertellen hoe leuk het allemaal was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hoi Mup....ik dacht al even dat je Sailer was geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Zal ik maar weer een hoofd nemen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Thanks tom, ben nu aan't kijken had al wat stukjes gezien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hier gaat t goed MupGelukkig niet down ofzo.Naar gevoel is dat, hopelijk trekt t snel weer over.Ik heb t ook wel is in het weekend en als ik dan weer te werk ga is het overen daar kan ik dan zo van balen??Komt je dat bekend voor of is het iets anders bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 hey beatewat ben je fel vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ Snoepje: moest net aan je denken toen ik mijn nieuwe vriendje uit de keuken ging halen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 shahireom deze tijd drink ik geen thee meer hoortwee koppen is zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 snoepje...fel? nee joh, fluwelen handschoentjes had ik trouwens nooit, vaak hier wel gedaan alsof....werkt beter zie ik nu. Meegaan....meegaan....vooral meegaan met iedereen...SOms ben ik dat zat, snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden