witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Geeft niet hoor Sharire Ik wil je ook gewoon wegwijs maken;)Zie mn eerder berichtjes voor het eetdraadje, ga nu zoeken naar alternatieve drankjes voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ook goeienavond Blondie, en Witte natuurlijk.In alle eterij vallen jullie tussen hoofdmaaltijd en dessert maar niet getreurd, blij dat jullie er zijn!Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Saaaaar hoe moet dat nou????????Ik ben niet zo van de meetings:(Maar echte italiaanse pasta daar kun je me s nachts voor wakker maken:DBen ff eten, zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Great! ga even kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hoi met mij ik reageer even op een goede spachetti ik maakte dat vroeger met rode wijn en das niet zo slim als je minder wil drinken, dus doe ik het met wijnazijn plus een paar lepels bruine suiker, smaakt ook goed.en heb ik geen smoes om een fles te kopen voor het eten zogezechtGroetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sara; Alles oke hier hoor... Net klaar met eten. Thais en nu nog effe tv hangen en vroeg mn mandje in denk ik...Doodmoe van alle omzwervingen nog steeds van gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Witte: ik heb ze al gevonden!Dus Flipse:onder "Tips" vind je nu alternatieve drankjes en receptenonder "Ditjes en datjes" vind je het eet-draadje ( ga ik mss ook wel weer es op schrijven, zou niet verkeerd zijn voor mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sara, ik heb je gelezen.Niwi woont in België. En daar gelden andere verzekerings regels.Maar het is wel duur spul.Ach, roken kost ook geld, toch.@ Niwi, je gaat te ver.Beetje hameren op je twaalfde dag.Ga je me uitdagen?Als ik boos word, staan er wonderen te gebeuren.Zo ging het met drinken ook. Ik dacht wat jullie kunnen, kan ik ook.Soothe, je moet dit, Soothe je moet dat. Ik dacht, heb ik dat, nu kap ik er mee.Dus nog even zo doorgaan en ik heb het gehad.Dan ga ik de harde lijn volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sara, de meeste zorgverzekeringen vergoeden per 1 jan. 2011 wel de hulp bij stoppen met roken. Heb je geen vergoedingenoverzicht? Anders even op hun website kijken, daar staat meestal ook wel een overzicht met vergoedingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 kom maar op, Soothe...je durft niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Helder; dat klinkt niet als italiaanse spaghetti hihi. Maar kan net zo goed lekker zijn, net zoals onze "hollandse'" maccaroni met ham en kaas Blondie dat kan ik me wel voorstellen. Heb je vandaag wel een rustdag gehad dan?Dan nu maar lekker relaxen op de bank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedeavond,Goh, wat is er al veel geschreven vandaag.10 km stevig gewandeld vandaag.Zal wel lekker slapen vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Agis (mijn verzekering) vergoed het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Mup :light: natuurlijk, ga straks ff kijken!Soothe nou ehhhh kom maar op dan, ik begin straks ook te tellen Witte lieverd, is geen meeting hoor. Maar vermijd je groepen sowieso? Ik denk er nl. over workshops te gaan geven, groepen van 6 - 8 pers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Soothe het slaat nergens op om de ene verslaving wel te willen stoppen en de andere niet, vind ik van mezelf. Dus ik mag ook stoppen met roken, binnenkort een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: SootheAgis (mijn verzekering) vergoed het!!Zie. Wat die Belgen kunnen, kunnen wij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Dhen, je idee spreekt me aan.Nu koffie met een...PfffffffGroet. het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Dhen Hey Soothe, wat kun jij dat snel, kun je ook zien of Menzis het ook vergoed? Heb aanvullend pakket2.Please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ Soothe: wat let je dan nog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sara, misschien ben ik dan ook zo ver.Kan zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Dubbeltje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb het rustig aan gedaan vandaag hoor Sara.Vanmorgen even gezocht naar hoe ik het vervoer van mijn auto naar de garage kan regelen, maar dat kan ik morgen pas echt opstarten.Verder een schets van mijn schilderij op doek gezet zodat ik morgen kan starten met schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Wie o wie weet of je hier bij persoonlijke berichten ook bv een document van je eigen computer kunt meesturen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goedenavond, Relaxt hier, fijn. In 2011 zitten middelen om te stoppen met roken volgens mij in het basispakket en moet dus elke verzekering het vergoeden. Nu weer verder, ben aan het werk, kwestie van luxe paarden en werkpaarden... Fijne avond,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Dat kan niet.Je kan een link plaatsen, meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden