Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb gisteren drank gekocht, dacht het wel in de hand te kunnen houden ;) wilde even niet denken. :wacko: had een feestje en moest vrolijk zijn. moest dansen (ben net een hark) ik redt het niet om aan de eissen van deze maatschapij te voldoen. ben gewoon moe, moe van alles maar dat mag niet...... doorgaan speel de show voor de buitenwereld door GO go go go

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit nou goed frumleden vraag ik me tegelijk af.
We duiken er met zn alle op af, maakt eigenlijk niet uit bij wie nu was het Igor dan maar bij andere gaat het net zo.
Ik weet nou na al de tijd dat ik hier ben of het er op af duiken met zn alle nou wel goed is of niet.
Ik heb eingelijk nog bijna niemand (of ik kan het me niet meer herinneren, dat kan ook) hier zien blijven
in zo een situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor

ik redt het niet om aan de eissen van deze maatschapij te voldoen. ben gewoon moe, moe van alles maar dat mag niet...... doorgaan speel de show voor de buitenwereld door GO go go go



Goed dat je het schrijft Igor! Het klopt ook helemaal met het beeld dat ik van je heb. Een zachtaardig meisje. Hoewel, meisje .. ? Maar toch.
Je hoeft geen show op te voeren lieverd. Je bent wie je bent, en volgens mij meer dan de moeite waard.
Iedereen is uniek. Jij ook! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even mee zitten lezen
en mag het eigenlijk niet zeggen ...denk ik
maar begrijp igor wel
de eisen die zij bedoel..je moet zo veel
je kan je leven niet leiden zoals je het zelf zou willen...in een hoop dingen wel ...maar in andere dingen worden er bepaalde dingen van je verwacht
en je kan allemaal zeggen moet je lak aan hebben...maar dat kan niet altijd
neeee en drinken helpt het niet oplossen ..je wordt er alleen maar verdrietiger om
maar igor ik begrijp jou zwakke moment wel alleen het help niet
heb je mijn wel eens zien dansen als ik nuchter ben hahahha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...