niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Is het niet bij lotgenoten dat je je eigen knop moet zien te vinden ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 hoi lieverds ergens lukt het me niet de goede knop te vinden. ja k&B en verder............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Lieverd, Blijf hier... en overdenk waarom je bent gaan drinken...Is de drank nu weg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Igor, had je al drank in huis dan? Of ben je er speciaal voor naar de winkel gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 het geldt ook voor jou, Igor...je eigen onderschrift.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Igor, ik denk dat je het nog best kan, je drank weggooien nog een beetje hier kletsen en dan eens lekker slapen en hopelijk weer fris wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Igor, waar zijn K&B nu ? Kun je een lekker groot eind gaan lopen met ze ? Gedachten even bij hen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik heb gisteren drank gekocht, dacht het wel in de hand te kunnen houden wilde even niet denken. had een feestje en moest vrolijk zijn. moest dansen (ben net een hark) ik redt het niet om aan de eissen van deze maatschapij te voldoen. ben gewoon moe, moe van alles maar dat mag niet...... doorgaan speel de show voor de buitenwereld door GO go go go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Van wie mag dat niet Igor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 niet zielig gaan doen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Waarom vertelde je dit gister niet?? Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 drank en vrolijk doen ??......dat is geen combinatie voor 1 van ons, vrees ik...???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 blondie ik kruip even bij ze onder de deken. misschien tot laters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Niet misschien Igor gewoon vanmiddag weer hier komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Je hoeft van mij niet altijd vrolijk te zijn en ook hoef je niet te dansen als je dat niet wil en je mag ook moe zijn. Dat maak je jezelf allemaal wijs denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Is dit nou goed frumleden vraag ik me tegelijk af.We duiken er met zn alle op af, maakt eigenlijk niet uit bij wie nu was het Igor dan maar bij andere gaat het net zo.Ik weet nou na al de tijd dat ik hier ben of het er op af duiken met zn alle nou wel goed is of niet.Ik heb eingelijk nog bijna niemand (of ik kan het me niet meer herinneren, dat kan ook) hier zien blijven in zo een situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 niwi, ik ben niet zielig hoor ik ben gewoon een EZEL en ergens leer ik het nog steeds niet. ik ben op zoek naar de juiste school. zucht en vol verwachting....................... mag ik nog even dromen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Igor, bel me even als je wakker bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 maar ik herken het zo van toen ik nog dronk.....en het weer eens fout was gegaan....heel de wereld was tegen me....en ik kon toch niks goeds doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 quote: Originally posted by: igor ik redt het niet om aan de eissen van deze maatschapij te voldoen. ben gewoon moe, moe van alles maar dat mag niet...... doorgaan speel de show voor de buitenwereld door GO go go go Goed dat je het schrijft Igor! Het klopt ook helemaal met het beeld dat ik van je heb. Een zachtaardig meisje. Hoewel, meisje .. ? Maar toch. Je hoeft geen show op te voeren lieverd. Je bent wie je bent, en volgens mij meer dan de moeite waard.Iedereen is uniek. Jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Witte, soms heeft het effect...Ik heb bij mijn uitglijder mede door het forum de drank weggekieperd.Blijft een terugval, maar dan nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 even mee zitten lezenen mag het eigenlijk niet zeggen ...denk ikmaar begrijp igor welde eisen die zij bedoel..je moet zo veelje kan je leven niet leiden zoals je het zelf zou willen...in een hoop dingen wel ...maar in andere dingen worden er bepaalde dingen van je verwachten je kan allemaal zeggen moet je lak aan hebben...maar dat kan niet altijdneeee en drinken helpt het niet oplossen ..je wordt er alleen maar verdrietiger ommaar igor ik begrijp jou zwakke moment wel alleen het help nietheb je mijn wel eens zien dansen als ik nuchter ben hahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Mupke; Goed gezien !!! Igor is een lieverd en een uniek mens. Hoop dat ze dat gaat inzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ok Blondie thnx voor je antwoord.Want ik zit hier dan zo achter mn toetenbordecht te denken, nou ik zeg maar ff helemaal niks, ipv wat ik wil zeggenwant er wordt al zoveel gezegd.Nu weet ik in ieder geval dat t wel degelijk kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Erop duiken .. Tja, zo zie ik het niet Witte. Ik voel me betrokken bij Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden