fleurtje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Btw....was heel lief wat je zei...is fijn om te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Ik had er ook allang moeten liggen. Je begrijpt wel dat het jouw schuld is als ik morgen op mn werk zit te suffen? Slaap lekker Fleurtje en de rest ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Welterusten, slaap ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 SpudkeHet gaat om foute leiders, die hun regeringsgeld aan familie en vriendjes uitgeven ipv aan hun volk. dat heeft niets met geloof te maken, maar met corruptie.de jeugd komt in opstand, omdat ze met zovelen zijn en honger hebben en geen werk. Zie ook China, daar gebeurt het ook. quote: Originally posted by: SpudHoi mensen, ik heb een vraag en zowat overal waar ik deze vraag stel valt het gesprek dood. Ben benieuwd of dat hier ook zo is. Voor een ieder die het journaal volgt weet wel dat er in de arabische landen een verandering gaande is. Ik vraag mij af wat voor 1? Immers zij kennen geen politieke partijen, wat als de leider aftreedt? Naar mijn idee is de kerk daar 1 van de stabiele vormen, maar dan zijn die mensen toch nog steeds niet vrij? Immers de leiders volgenden toch ook het geloof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 truste voor zo, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Slaap ze myriam, nighty nightDamn, toch wel fleurtje gemist zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden